• 27.12.23, 11:43

Kaks korda sama reha otsa Adobe aktsiaga ei tahaks astuda

Ärajääv 20 miljardi dollari diil on minu portfellis olevale Adobele mõne arvates õnnistus, mõne teise arvates ikaldus. Proovin aru saada, kumb.
Adobe aktsia tõus algas juba pärast Figma tehingu järgset kukkumist ning kokkuvõttes on Adobe praegu 15 kuuga 118% tõusnud.
  • Adobe aktsia tõus algas juba pärast Figma tehingu järgset kukkumist ning kokkuvõttes on Adobe praegu 15 kuuga 118% tõusnud.
  • Foto: AP/Scanpix
Adobe juhatas tänavused jõulud sisse uudisega, et tühistab mullu septembris alla kirjutatud disainitarkvara tõusva tähe Figma 20 miljardi dollari suuruse ostutehingu. Ettevõte nägi, et tehingul on üsna vähe lootust konkurentsiametite heakskiit saada ning valis lõputa õuduse asemel õudse lõpu, nagu mõni kommentaator on väljendunud.

Seotud lood

Investor Toomas
  • 19.09.22, 13:48
Osta-ja-hoia-strateegia karistas mind börsil suure miinusega
Adobe aktsiat on värskelt tabanud viimase kahe aastakümne suurim langus ning olen oma Adobe positsiooniga 36% miinuses.
Arvamused
  • 22.04.22, 14:12
Alexander Elder: investor Toomas sooritas kuriteo oma konto vastu
Investor Toomas näitab jätkuvalt head pikaajalist tootlust, aga kõik investorid ja kauplejad teevad aeg-ajalt vigu. Ka mina teen, ainult et suuri vigu püüan vältida. Õpin kaotustest rohkem kui võitudest ja kuna Toomas on mu vana sõber, tahan anda mõned kommentaarid tema tehingule Adobe´i aktsiatega, kirjutab kaupleja Alexander Elder.
Börsiuudised
  • 18.12.23, 16:47
Adobe ja Figma tühistavad 20 miljardi dollari suuruse tehingu
Adobe ja Figma ühinemisprotsessis esinenud konkreetsed regulatiivsed takistused pole meediale esitatud allikates täpsustatud. Siiski on mainitud, et ettevõtted seisid silmitsi regulatiivsete väljakutsetega Euroopa Komisjoni ja Suurbritannia konkurentsi- ja turuameti poolt.
Investor Toomas
  • 20.09.23, 13:54
Minu portfellis olev tarkvaraettevõte võib vallutada tehisintellekti maailma
Kuigi Adobe viimaste tulemuste järel reageerisid investorid müügiga emotsionaalselt, ei lase ma end sellest heidutada. Alates aasta algusest on aktsia väärtus märkimisväärselt kasvanud ning kolmanda kvartali tulemused vastasid samuti ootustele.
  • ST
Sisuturundus
  • 16.10.25, 11:00
Hea veebileht peab looma emotsiooni
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka koduleht peab tekitama tundeid - esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele