• 11.08.22, 11:00

Silvano tohutud kasumid on vaid meelepete

Vene rubla näiline tugevnemine on innustanud mitut ettevõtet suuri valuutakursiga teenitud kasumeid deklareerima, investoril tekib pigem küsimus, kas neid lepalehtede kasumeid kunagi ka kõvas valuutas näha saab.
Silvano kössitab rubla lepaleheralli juhiistmel, ettevõtte juht Jarek Särgava aktsionäridega suhelda ei soovi – viimase aktsionäride koosoleku otsused võeti vastu koosolekut kokku kutsumata.
  • Silvano kössitab rubla lepaleheralli juhiistmel, ettevõtte juht Jarek Särgava aktsionäridega suhelda ei soovi – viimase aktsionäride koosoleku otsused võeti vastu koosolekut kokku kutsumata.
  • Foto: Andras Kralla
Tallinna börsil on kõige ilmsem näide Silvano Fashion Group (SFG). Ettevõte, mille äritegevusest 80% on Venemaal ja Valgevenes ning mille käibest tuleb samuti neli viiendikku neist kahest paariariigist.

Seotud lood

Uudised
  • 04.08.22, 15:53
Venemaa väidab, et sanktsioonid ainult tugevdavad majandust. Vale!
Venemaa võimud väidavad, et Euroopa Liidu ja USA sanktsioonid tugevdavad riigi majandust. Kas see on tõsi?
Börsiuudised
  • 05.08.22, 10:36
Silvano teenis valuutakursi ümberhindlusest suure kasumi
Lisatud analüütiku kommentaar
Täna teatas rõivatootja Silvano Fashion Goup teise kvartali tulemustes tugevatest müügitulu ja puhaskasumi kasvust. Peamine kasumi kasv tuli valuutakursi ümberhindlusest, ärikasum aga vähenes. Analüütik leiab, et puhaskasumile ei maksa suurt rõhku panna.
Börsiuudised
  • 20.06.22, 18:50
Rubla kurss tõusis seitsme aasta tippu
Rubla kurss tõusis seitsme aasta kõrgeima tasemeni, mis on pannud Venemaa rahapoliitikuid küsima, kas aina tugevnev valuuta on riigile hea, vahendab Bloomberg.
Börsiuudised
  • 08.06.22, 09:02
Silvano väldib aktsionäridega kokkusaamist
Pesutootja Silvano Fashion Group soovib kinnitada majandusaasta aruande, kasumi jaotamise ja juhatuse liikme tasustamise põhimõtete otsused ilma aktsionäre koosolekuks kokku kutsumata.
  • ST
Sisuturundus
  • 16.10.25, 11:00
Hea veebileht peab looma emotsiooni
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka koduleht peab tekitama tundeid - esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele