• 30.06.22, 11:03

Mintose laenukontorid on kitsid raha tagasimaksmisega

Mintoses listitud laenukontorid on mitu viimast kuud pakkunud mesimagusaid intressimäärasid ja olen lasknud sellest ennast uinutada.
Mintosest on jalga lasknud ligi 100 miljonit eurot, mis tähendab, et laenukontoritel on käes keerulised ajad.
  • Mintosest on jalga lasknud ligi 100 miljonit eurot, mis tähendab, et laenukontoritel on käes keerulised ajad.
  • Foto: Anti Veermaa
Ühisrahastus on mulle meeldinud senimaani kahel põhjusel. Esiteks saan laenudest sisuliselt igapäevaseid laekumisi ja teiseks on intressimäärad olnud sarnastest võlakirjadest veidi kõrgemad.

Seotud lood

Investor Toomas
  • 15.06.22, 10:12
Minu ühisrahastuse portfell läheb kriisis ainult tugevamaks
Üle saja päeva Ukraina-Venemaa sõjalisest konfliktist on nüüdseks möödas ja juba saab hakata tegema esimesi kokkuvõtteid kuidas Mintose ühisrahastusportaalis on Venemaal toimetavatel laenukontoritel läinud.
Investor Toomas
  • 31.03.22, 11:50
Püüdsin Mintosest saada hõlptulu, kuid sekeldused ühisrahastuses jätkuvad
Ühisrahastus on nagu halvasti õlitatud relv. Pauku küll teeb, aga pidevalt on vaja silmitsi seista tõrgetega.
Investor Toomas
  • 18.03.22, 15:09
Otsin ühisrahastuses aina kõrgemaid intresse, et üldse ära elada
Jaanuarikuu portfelliülevaates vihjasin, et silmasin Mintoses laenuandjate nimistus pooljuhuslikult ühte kuulsat Eesti idufirmat, mis ilmselt valmistub Mintose kaudu võlakapitali kaasama. Toona võttis Mintos potentsiaalse uue laenukontori nime nimistust kiiresti maha, kuid nüüd on mul hea meel tervitada oma portfellis Planet42 autolaene Lõuna-Aafrika Vabariigist!
Investor Toomas
  • 02.03.22, 15:25
Sõda rapib Mintoses investorite portfelle, mind päästis koduturg
Ühisrahastusplatvormil Mintos on olnud võimalik jagada laenuraha ka Ukrainas, Venemaal ja Valgevenes elavatele isikutele ning nüüd põleb küsimus, kas sinna investeeritud raha enam kunagi tagasi ka saab.
  • ST
Sisuturundus
  • 16.10.25, 11:00
Hea veebileht peab looma emotsiooni
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka koduleht peab tekitama tundeid - esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele