• 01.06.22, 16:15

Mais haihtus minu portfellist 30 000 eurot

Teist kuud järjest vaatab mulle portfellist kokkuvõtet tehes vastu korralik langus. Mais üllatas mind suure kukkumisega Norra kalatootja, mis viis portfellist suurima summa.
Suurima kaotajana üllatas sel kuul Norra kalatootja Leroy Seafood, mis viis portfellist ligi 12 000 eurot.
  • Suurima kaotajana üllatas sel kuul Norra kalatootja Leroy Seafood, mis viis portfellist ligi 12 000 eurot.
  • Foto: AFP/Scanpix
Kui aprillis kadus minu portfellist veidi üle 14 000 euro, siis maikuu oli tükk maad hullem. Pidin vapra näoga vastu võtma 5,4% suuruse languse portfellis, mis tähendab, et kuuga haihtus portfellist ligi 30 000 eurot. Aasta algusega võrreldes on minu portfelli vähenenud 9,1%, kuid võrreldes S&P 500 ja Nasdaqi aktsiaindeksite tootlus eurodes, mis on vastavalt 12,8% ja 22,5% langenud, ei ole minu portfellil nii hullusti õnneks läinud.

Seotud lood

Investor Toomas
  • 26.05.22, 13:23
Ka suletud börs mind ei takista – tegin ikka järgmise tehingu
Olen maikuus teinud börsil kõvasti tehinguid ning nüüd tegin veel ka otsuse LHV märkimisest kindlasti osa võtta.
Investor Toomas
  • 20.05.22, 09:01
Panustasin EfTENi uude fondi, Arco Vara läks portfellist minema
See nädal on mul investeeringutega kuidagi väga aktiivseks läinud. Eks sellele annab alust ka praegune börsidel toimuv hinnasula, sest head kriisi oleks patt kasutamata jätta.
Investor Toomas
  • 13.05.22, 12:46
Tühja see inflatsioon, ostan hoopis EfTENi kinnisvara!
Rahahäda ajas LHV kallale
Aktsiahinnad kukuvad, kontol seisev raha kaotab väärtust minutitega, kinnisvarahinnad tõusevad, valitsevad hirm ja teadmatus. Ilmselgelt pole just ideaalne aeg börsile tulemiseks ja raha kaasamiseks, aga veel üks julge on otsustanud kõike seda trotsida ja ikkagi tulla Tallinna börsile.
Investor Toomas
  • 24.05.22, 14:35
Sai küllalt: tegin Ryanairile hädatapu
Lennundusäriga saab miljonäriks küll, aga enne on vaja olla miljardär, ütleb vana nali. Võtan sellest viimaks õppust ja lõpetan oma piinad Ryanairi aktsionärina.
  • ST
Sisuturundus
  • 16.10.25, 11:00
Hea veebileht peab looma emotsiooni
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka koduleht peab tekitama tundeid - esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele