• 23.05.22, 14:05

Just need sektorid võiksid mulle tormisel ajal turvasadamat pakkuda

Minu käest küsitakse praegu üsna tihti, kuidas sellises keerulises keskkonnas investeerida. Imeretsepti pole, aga pea tuleb külm hoida ning emotsioonid ära peita. Turul on mitu sektorit, kus praeguses olukorras saab edukalt toimetada.
Tormisel börsimerel on investoril vaja leida turvasadam, kuhu oma raha paigutada.
  • Tormisel börsimerel on investoril vaja leida turvasadam, kuhu oma raha paigutada.
  • Foto: Reuters/Scanpix
Ütlen kohe ära, et mingit imeretsepti mul tõesti ei ole, sest keegi ei tea kindla peale, kuidas maailmas ja majanduses asjad täpselt arenevad. Küll aga on mõned põhimõtted, millest pean kasulikuks kinni pidada.

Seotud lood

Investor Toomas
  • 05.05.22, 14:30
Sõda kaevas välja toormesektori, uurin siis lähemalt
Heitlikud ajad finantsturgudel panevad teenimisvõimaluste otsingul arvestama uute trendidega. Uurisin natuke suunda, kus võiks eeldada, et nõudlus on pikalt üleval ja kasumivõimalused suurenenud – metallid ja maavarade sektor.
Börsiuudised
  • 11.05.22, 19:15
Pull sai läbi. "Oleme jõudnud katastroofi äärele"
Graafikud: praegused suured võitjad ja kaotajad!
Viimaste aastate põhja jõudnud börsid on analüütikud lükanud kahte lehte – ühed usuvad, et põhi on lähedal, teised kardavad, et enne, kui asjad paremuse poole hakkavad liikuma, läheb veresaun aktsiaturgudel veel räigemaks.
Börsiuudised
  • 02.05.22, 21:06
Buffett soetas mängutootjas 10protsendilise osaluse
Mängutootja Activision Blizzardi aktsia on täna tõusmas, sest nädalavahetusel selgus, et Warren Buffetti juhitud Berkshire Hathaway on soetanud ettevõttes ligi 10protsendilise osaluse, vahendab Reuters.
Saated
  • 02.05.22, 08:26
Investeerimisguru investeerib heade tavade vastaselt
Legendaarse investori Warren Buffetti ettevõtte Berkshire Hathaway aktsionäride koosolekul viibiv Äripäeva ajakirjanik Anu Lill rääkis intervjuus, milliseid nippe ja soovitusi investeerimiseks investeerimisguru jagas.
  • ST
Sisuturundus
  • 16.10.25, 11:00
Hea veebileht peab looma emotsiooni
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka koduleht peab tekitama tundeid - esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele