• 11.05.22, 12:50

Must lammas Crowdestate ja teised platvormid teevad morniks, aga nuriseda ka ei sobi

Samal ajal, kui vaatan kurva pilguga börsiportfelli sulamist, pean mõtlema, kuidas läheb minu ühisrahastuse investeeringutel. Kas näiteks tarbimislaenude maksjad võivad inflatsiooni tõttu tagasimaksetega hätta jääda?
Tänasel turul on 10% tootlus igati hea saak, siiski raha juurde ühisrahastusse täna ei paneks.
  • Tänasel turul on 10% tootlus igati hea saak, siiski raha juurde ühisrahastusse täna ei paneks.
  • Foto: Anti Veermaa
Võtsin järjest ette ja vaatasin, mis toimub minu Mintose, Crowdestate'i, Omaraha ja Estateguru varanatukesega.

Seotud lood

Investor Toomas
  • 31.03.22, 11:50
Püüdsin Mintosest saada hõlptulu, kuid sekeldused ühisrahastuses jätkuvad
Ühisrahastus on nagu halvasti õlitatud relv. Pauku küll teeb, aga pidevalt on vaja silmitsi seista tõrgetega.
Investor Toomas
  • 18.03.22, 15:09
Otsin ühisrahastuses aina kõrgemaid intresse, et üldse ära elada
Jaanuarikuu portfelliülevaates vihjasin, et silmasin Mintoses laenuandjate nimistus pooljuhuslikult ühte kuulsat Eesti idufirmat, mis ilmselt valmistub Mintose kaudu võlakapitali kaasama. Toona võttis Mintos potentsiaalse uue laenukontori nime nimistust kiiresti maha, kuid nüüd on mul hea meel tervitada oma portfellis Planet42 autolaene Lõuna-Aafrika Vabariigist!
Investor Toomas
  • 02.03.22, 15:25
Sõda rapib Mintoses investorite portfelle, mind päästis koduturg
Ühisrahastusplatvormil Mintos on olnud võimalik jagada laenuraha ka Ukrainas, Venemaal ja Valgevenes elavatele isikutele ning nüüd põleb küsimus, kas sinna investeeritud raha enam kunagi tagasi ka saab.
Uudised
  • 20.04.22, 16:55
Raadiohommikus: alternatiivturud sõja tuultes
Neljapäeva hommikul võtame Äripäeva raadio hommikuprogrammis ette alternatiivsed laenuturud ning küsime kui kriisikindlad need uuendusmeelsed turud on.
  • ST
Sisuturundus
  • 16.10.25, 11:00
Hea veebileht peab looma emotsiooni
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka koduleht peab tekitama tundeid - esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele