Viimasel ajal on mikromobiilsusele suunatud lahendusi hakanud tulema nagu Vändrast saelaudu ning nüüd on mul laual pakkumine investeerida mikromobiilsuse taristu tootjasse Bikeep.
Mikromobiilsus kõlab veidralt. Võiks arvata, et tegu on miniatuurse mobiiltelefoniga, kuid tegelikult peetakse silmas mõnekilomeetriste vahemaade läbimist näiteks elektritõukerattaga või siis täiesti tavalise jalgrattaga.
Eestis nutikaid rattaparklaid tootev ja arendav Bikeep jõudis sel aastal esimest korda kiiresti kasvavate ettevõtete Gaselli edetabelisse. Eelmisel aastal alanud üleilmset majanduskriisi peab Bikeepi tegevjuht Kristjan Lind heaks võimaluseks kasvada.
16 riigis tegutseva Eesti idufirma Bikeepi tegevjuht Kristjan Lind räägib värskes Äripäeva raadio saates "Ideest kasumini", kuidas nutika jalgrattaparklaga maailma vallutada.
Iduettevõttesse investeerimisel tuleb enne äri-ideesse süvenemist vaadata hoopis seda, kas tulevase ükssarviku juhil on üldse selliseid omadusi, et ettevõtmisest midagi välja tuleks, selgub värskest Äripäeva Raadio saatest "Investor Toomase tund".
Kuigi Silicon Valley sära innovatsiooni keskpunktina on maailmaareenil tuhmumas, püsib ta Eesti ettevõtjate seas jätkuvalt erilisel kohal tänu tugevale ettevõtlust toetavale ökosüsteemile. Eestist pärit ettevõtjaid tegutseb USA läänerannikul üle 30.
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka koduleht peab tekitama tundeid - esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.