• 22.01.21, 16:19

Kuidas ma Tesla rallist jätkuvalt osa saaksin?

Uuel aastal olen mõelnud, kuidas saaksin elektriautode buumist kasu ajal, mil tootjate aktsiahinnad on kerkinud meeletutesse kõrgustesse. Kavalusega võtsin ette autotootjate ühe põhikomponendi akud.
Hiina akutootja akut kasutatakse mitmes Euroopa tootjate autodes, sealhulgas Volkswageni omades.
  • Hiina akutootja akut kasutatakse mitmes Euroopa tootjate autodes, sealhulgas Volkswageni omades.
  • Foto: Imago Images/Scanpix
Eelmisel aastal võtsin portfelli spekuleerimise mõttes Tesla aktsia ning sain osa suurest elektriautode tootjate rallist, mis minu jaoks kestis küll vaid mõne kuu. Elektriautode tootjate aktsiad on praegu kuum trend ning tehtud on pööraseid kasve, mis paneb mind mõtlema, kuidas sellest ikkagi jätkuvalt osa saada. Võtsin ette elektriautode ühe tähtsama osa, milleks on aku, ning mängin mõttega, et miks mitte saada osa trendist akutootjate abil. Järjest enam autotootjaid vaatavad rohelisema tuleviku poole ning turgu akutootjatel jagub.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 13.10.25, 15:51
Ärikinnisvara kestlikkuse standardid liiguvad uuele tasemele
Viimaste aastate jooksul on kinnisvarasektori rahvusvahelised kestlikkuse standardid teinud läbi suure uuenduskuuri. Euroopa rohepöörde eesmärgid, uued kliimapoliitikad ja investorite kasvavad ootused on viinud selleni, et nii LEED (Leadership in Energy and Environmental Design) kui ka BREEAM (Building Research Establishment Environmental Assessment Methodology) on tulnud välja uute versioonidega – mõlemad oluliselt ambitsioonikamad kui nende eelkäijad. Eesmärgiks ei ole pelgalt rangemad nõuded, vaid tulevikukindlate ja väiksema keskkonnamõjuga hoonete loomine, mis vastavad juba täna homsete regulatsioonide ja turu ootustele.

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele