Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Kas Tallink on pääsenud või siiski mitte?
Kui veel märtsis ehk koroonakriisi epitsentris lugesin Äripäevast, et Tallinkit võivad ohustada dividendikärbe ja pankrotioht, siis esimene on nüüdseks reaalsus, teises julgen aga kahelda ja olen optimistlikum.
Tallinki reisilaev Baltic Queen ootab Tallinn-Stockholm liinile naasmist, seni on laevafirma leidnud sellele teise rakenduse.
Foto: LIIS TREIMANN
Kõigest päev pärast pankrotiohtu näitavat uudist saabuski teade, et omanikutulust võin sel aastal suu puhtaks pühkida. Tunnustan igati seda otsust, sest see jätab Tallinkile manööverdamisruumi ning on üks võimalus, kuidas nina raskel ajal vee peal hoida. Seda, et Tallink oskab leida häid võimalusi, kinnitasid minu jaoks ka täna avaldatud teise kvartali majandustulemused.
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka koduleht peab tekitama tundeid - esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.