Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Süsimust kvartal võib pakkuda ostukohta
Juhtusin mõni aeg tagasi lugema, et kui tahta portfelli Euroopa suuruselt teise rõivatootja H&Mi aktsiat, oleks soodne ostukoht teine kvartal.
Sest juba aprillis hoiatas H&M, et see saab olema ettevõtte jaoks viimaste kümnendite kui mitte kõigi aegade hullem. Parimad ostukohad on ikka halbadel aegadel, kui on lootust kriisist tugevamana välja tulla.
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka koduleht peab tekitama tundeid - esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.