• 18.09.19, 16:42
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Reklaamimüügi TOP: tipus üllatajaid pole

Edukaimate reklaamikäibe teenijate nimekirjas ja eriti tipus üllatajaid pole, ütleb Äripäeva reklaamidirektor Priit Jõgi värsket reklaamimüügi TOPi vaadates.
Kõige rohkem reklaamimüügitulu teenis Postimees Grupp.
  • Kõige rohkem reklaamimüügitulu teenis Postimees Grupp.
  • Foto: Raul Mee
Reklaamimüügi TOPi esikolmikus figureerivad Postimees Grupp AS, TV3 (All Media Eesti AS) ja Delfi.ee koos paberlehega (Ekspress Meedia AS).

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 13.10.25, 15:51
Ärikinnisvara kestlikkuse standardid liiguvad uuele tasemele
Viimaste aastate jooksul on kinnisvarasektori rahvusvahelised kestlikkuse standardid teinud läbi suure uuenduskuuri. Euroopa rohepöörde eesmärgid, uued kliimapoliitikad ja investorite kasvavad ootused on viinud selleni, et nii LEED (Leadership in Energy and Environmental Design) kui ka BREEAM (Building Research Establishment Environmental Assessment Methodology) on tulnud välja uute versioonidega – mõlemad oluliselt ambitsioonikamad kui nende eelkäijad. Eesmärgiks ei ole pelgalt rangemad nõuded, vaid tulevikukindlate ja väiksema keskkonnamõjuga hoonete loomine, mis vastavad juba täna homsete regulatsioonide ja turu ootustele.

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele