• 18.09.19, 14:41
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Meediaagentuuride TOP: eesmärk on olla nr 1

Meediaagentuuride TOPi võitis meedia täisteenust pakkuv meediaagentuur Inspired Universal McCann OÜ, kelle põhitegevusalad on meediastrateegiate väljatöötamine, meediaplaanide koostamine ning reklaamide vahendamine.
Inspired Universal McCanni juhtiv partner Meelis Järvela.
  • Inspired Universal McCanni juhtiv partner Meelis Järvela.
  • Foto: Andres Haabu
Ettevõtte eesmärk on olla oma klientide strateegiline partner ja konsultant kõikides meediaküsimustes. Alates 2009. aastast on Inspired Universal McCann Baltikumis Universal McCanni keti esindajaks.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 13.10.25, 15:51
Ärikinnisvara kestlikkuse standardid liiguvad uuele tasemele
Viimaste aastate jooksul on kinnisvarasektori rahvusvahelised kestlikkuse standardid teinud läbi suure uuenduskuuri. Euroopa rohepöörde eesmärgid, uued kliimapoliitikad ja investorite kasvavad ootused on viinud selleni, et nii LEED (Leadership in Energy and Environmental Design) kui ka BREEAM (Building Research Establishment Environmental Assessment Methodology) on tulnud välja uute versioonidega – mõlemad oluliselt ambitsioonikamad kui nende eelkäijad. Eesmärgiks ei ole pelgalt rangemad nõuded, vaid tulevikukindlate ja väiksema keskkonnamõjuga hoonete loomine, mis vastavad juba täna homsete regulatsioonide ja turu ootustele.

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele