• 05.08.25, 08:00

Inbank saavutas rekordilise müügimahu, kuid kaotas kasumis

Teises kvartalis saavutas Inbank rekordilise 196 miljoni euro suuruse müügimahu, mis on 15% rohkem kui aasta varem. Puhaskasumiks kujunes samas 3,6 miljonit eurot, mida on aastatagusega võrreldes 6% vähem.
Kasumliku teekonna jätkamiseks tuleb leida nišše Poola turul, märkis Inbanki tegevjuht Priit Põldoja.
  • Kasumliku teekonna jätkamiseks tuleb leida nišše Poola turul, märkis Inbanki tegevjuht Priit Põldoja.
  • Foto: Andras Kralla
Panga teatel oli rekordilise müügitulemuse taga eelkõige tugev nõudlus rohefinantseerimise toodete järele Poolas ning väikelaenude rekordiline müük kõigil turgudel. Rohefinantseerimise maht kasvas aastaga 86%, ulatudes 36,9 miljoni euroni, ning väikelaenude müük suurenes 44% võrra, 32,1 miljoni euroni.

Seotud lood

Börsiuudised
  • 19.07.25, 12:00
Must luik kohalikul võlakirjaturul on peaaegu vältimatu
Investeerimisfestivalil võlakirjaturu teemal arutlenud osalejate sõnul on kohalik võlakirjaturg praegu tõusuteel. See avab head võimalused kõigile osalejatele, kuid samas suurenevad ka maksejõuetuse ja muude ebameeldivate üllatuste tekke risk ning tõenäosus.
Börsiuudised
  • 07.03.25, 12:12
Inbank lisab nõukogusse ükssarviku kasvataja
Finantskontsern Inbank suurendas oma nõukogu kahe inimesega, kellest üks on aidanud kasvatada Eesti ükssarviku ja teine on tegutsenud Euroopa kapitaliturgudel pea 30 aastat.
Börsiuudised
  • 06.05.25, 09:11
Inbank kasvatas aasta algul kasumit
Inbank kasvatas esimeses kvartalis laenude ja renditeenuste portfelli aastatagusega võrreldes ligi kümnendiku võrra.
Börsiuudised
  • 25.02.25, 10:12
Inbanki neljanda kvartali kasum kukkus ühekordsete kuludega pooleks
Inbanki neljandas kvartalis teenitud kogutulu oli rekordiline, kuid puhaskasum vähenes ühekordsete tulude tõttu 50%, teatas ettevõte börsile.
  • ST
Sisuturundus
  • 16.10.25, 11:00
Hea veebileht peab looma emotsiooni
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka koduleht peab tekitama tundeid - esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele