• 15.07.25, 16:25

Kaks aktsiat, millel on silmapaistev kasvupotentsiaal

Investeerimisuudistekanal Barron’s tõi hiljuti välja kaks aktsiat, mida analüütikud tõstavad esile nende tugeva kasvupotentsiaali tõttu.
Tsemenditootja Amrize aktsia alustas USA börsil kauplemist käimasoleva aasta 23. juunil.
  • Tsemenditootja Amrize aktsia alustas USA börsil kauplemist käimasoleva aasta 23. juunil.
  • Foto: Reuters/Scanpix
Dexcomil on tugev positsioon pidevate glükoosimonitoride turul ning uued seadmed koos kindlustuskaitse suurenemisega tõotavad aidata aktsial langusest taastuda. Põhja-Ameerika juhtiv tsemendi- ja killustikutootja Amrize paistab aga silma stabiilse kasvu ja tõhusa äritegevusega. Mõlema tulevik paistab paljulubav ja investoritel tasub seda jälgida.

Seotud lood

Börsiuudised
  • 30.06.25, 17:17
Suur Balti börside analüüs: eksperdid näitavad, mida tasub praegu osta
Balti börside on Eesti jaeinvestoritele ühtaegu nii südameasi kui ka peavalu. Kuigi valdav enamus investoreid alustab oma teekonda just sealt, haigutab Balti börsidel võrreldes välisturgudega tihti tühjus ja tootlused on tagasihoidlikud.
Börsiuudised
  • 02.07.25, 15:32
Kolm rahamasinat, mis toodavad tulu ka siis, kui sa magad
Rahavoole keskendunud investorid otsivad hea tootlusega aktsiaid. The Motley Foolsi analüütik toob välja kolm aktsiat, mis pakuvad suurt tootlust ja maksavad dividende iga kuu.
Börsiuudised
  • 18.06.25, 15:19
Kolm aktsiat, mida tuntud fondijuht börsilt kokku ostab
USA investeerimisfondi Ark Invest juhtiv Cathie Wood on tuntud riskantsetele tehnoloogiasektori aktsiatele panustamise poolest ning nüüd on investor teinud kolm ostutehingut.
Investor Toomas
  • 13.10.23, 12:00
Tugevast miinusest üksikute pärliteni – kasvulood, mida noppida First Northilt
Tallinna börsi First Northil noteeritud ettevõtetest võiks minu tähelepanu püüda vaid mõni üksik, ülejäänud jäävad oma kahjumlikkuse tõttu aga vähemal või rohkemal määral minu radarilt kõrvale.
  • ST
Sisuturundus
  • 16.10.25, 11:00
Hea veebileht peab looma emotsiooni
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka koduleht peab tekitama tundeid - esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele