• 18.02.25, 08:41

LHV kasum kahanes jaanuaris kolmandiku jagu

LHV Group on aastat alustanud tagasihoidlikumate tulemustega kui aasta varem, peale kasumi kahanes ka ärimaht, avaldas ettevõte börsile.
LHV Groupi kasumit mõjutas ühe kliendi krediidireitingu langus, mille tõttu tehti oodatust rohkem laenukahjumi eraldisi.
  • LHV Groupi kasumit mõjutas ühe kliendi krediidireitingu langus, mille tõttu tehti oodatust rohkem laenukahjumi eraldisi.
  • Foto: Andras Kralla
Aasta esimese kuuga teenis LHV Group 9 miljonit eurot puhaskasumit, mida on kolmandik vähem aasta varasemaga võrreldes ja ka finantsplaani järgi oodati rohkem – pea 11 miljonit eurot. LHV Panga tulemusi mõjutasid laenude allahindlused. Kokku tehti kuuga 4,3 miljoni euro jagu allahindlusi, mida on üle 3 miljoni enam kui finantsplaanis oodati.

Seotud lood

Börsiuudised
  • 17.02.25, 05:00
Sel nädalal oluline: viis asja, mida oodata
Tulemuste avaldamise hooaeg on koduturul täie hooga käima läinud ja ka sel nädalal on oodata mitmeid uudiseid börsiettevõtetelt möödunud aastast.
Saated
  • 13.02.25, 09:05
Paavo Siimann LHV finantsplaanist: on oodata kõvemat konkurentsi
Neljapäeval avaldatud LHV Groupi finantsplaani kiirelt analüüsides ütles investor ja finantsanalüüsi ekspert Paavo Siimann, et LHV prognoosidest paistab silma konkurentsi tugevnemine.
Börsiuudised
  • 14.02.25, 12:58
LHV aktsia tõuseb neljandat päeva järjest
Teisipäeval tulemustest ning neljapäeval viie aasta finantsplaanist teatanud LHV Groupi aktsia jätkas reedel tõusu.
Investor Toomas
  • 14.02.25, 08:30
Mängisin kärbest LHV salatoa seinal ja avastasin midagi ootamatut
Minu portfelli üks kaalukamaid ettevõtteid, LHV Group, tuli äsja välja oma viisaastaku prognoosiga, samuti üllatas grupi juht erakorralise dividendi jutuga. Lähemalt vaadates aga paistab, et LHV ise näeb oma tulevikku lähiaastatel tumedamana kui mullu.
  • ST
Sisuturundus
  • 16.10.25, 11:00
Hea veebileht peab looma emotsiooni
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka koduleht peab tekitama tundeid - esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele