Ettevõtte puhaskasum oli neljandas kvartalis 4,15 miljonit eurot, mida oli 39% rohkem kui eelnenud aastal samal perioodil.
Foto: Liis Treimann
Tallinna Vee müügitulu oli eelmise aasta neljandas kvartalis 17,67 miljonit eurot, mis oli võrreldes 2023. aasta neljanda kvartaliga 13,8% suurem, teatas ettevõte börsiteates. Kvartali tulemusi mõjutas tarbimismahtude tõus ja aasta teises pooles toimunud hinnamuudatused.
Kommunaalettevõte Tallinna Vesi taotleb konkurentsiametilt luba veeteenuse hinna muutmiseks, mille tulemusena kerkiks veeteenuse hind 2025. aastal eraklientidele, aga langeks äriklientidele.
Tallinna Vee müügitulu oli kolmandas kvartalis 16,2 miljonit eurot, mida on 3,9% rohkem kui aasta tagasi, puhaskasum aga vähenes 0,12 miljoni euro võrra.
Finantsturgude ja makromajanduse seoste üle arutlenud Mihkel Nestor ja Peeter Koppel leidsid investeerimisfestivalil, et seos on olemas ning mingitel juhtudel on võimalik sellega ka teenida.
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka koduleht peab tekitama tundeid - esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.