• 10.01.25, 11:32

Alexander Elder: kaks minu parimat tööriista edukaks kauplejaks saamiseks

Tuntud börsikaupleja ja kauplejate koolitaja Alexander Elder tutvustab kaht oma kõige tähtsamat tööriista, mille kasutamine teeb kaupleja distsiplineerituks ja edukaks.
Alexander Elder mullu juulis Tallinnas kauplejate koolitusel.
  • Alexander Elder mullu juulis Tallinnas kauplejate koolitusel.
  • Foto: Liis Treimann
Oma raamatu “Börsikauplemine kui elatusallikas” uues väljaandes kirjutasin, et edukas kauplemine seisab kolmel tugisambal: mõistus (kauplemispsühholoogia), meetod (analüüs ja kauplemissüsteemid) ning raha (riskijuhtimine). Täna lisan neile kaks väga tähtsat praktilist vahendit.

Seotud lood

Suur lugu
  • 25.09.24, 19:00
Alexander Elder: “Hea diil on see, mis lajatab sulle vastu vahtimist!”
Edukate inimeste puhul arvatakse tihti, et neil on lihtsalt vedanud, sest sündisid hõbelusikas suus. Dr Alexander Elder on aga tõestanud, et rahaliselt edukaks võib saada ka hoolimata takistustest.
Börsiuudised
  • 30.08.24, 15:14
Elder: kuidas tuvastada liialt üles ostetud või liialt alla müüdud börse?
Tuntud börsikaupleja ja kauplejate koolitaja Alexander Elder tutuvustab tööriista, millega on võimalik tuvastada liialt üles ostetud või liialt alla müüdud aktsiaturge.
Börsiuudised
  • 08.01.25, 19:00
Kogemusi vigadest võitudeni: kuidas saada edukaks börsikauplejaks
Loe, kuidas näeb välja börsikauplejate argipäev
Kes ei unistaks börsikaupleja elust, mis annaks vabaduse olla iseenda peremees? Kõrvalt vaadates võib tekkida arvamus, et kauplemine on imelihtne, tuleb vaid odavalt osta ja kallilt müüa ning raha muudkui voolab. Kauplejad teavad aga, et kauplemine on karm mäng, millest tulevad võitjana välja vähesed.
Börsiuudised
  • 13.12.24, 11:06
Alustava börsikaupleja kaheksa suurimat viga
Hea börsikaupleja omab strateegiat, mõtleb oma peaga, võtab võimalikult väikseid kaotusi ja hoiab võitjaid, kirjutab börsikaupleja ja Trader Markuse blogi asutaja Markus Tamm.
  • ST
Sisuturundus
  • 16.10.25, 11:00
Hea veebileht peab looma emotsiooni
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka koduleht peab tekitama tundeid - esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele