• 14.12.24, 13:45

Zuckerberg müüs sel aastal 2 miljardi dollari väärtuses Meta aktsiaid

Meta asutaja Mark Zuckerberg müüs taas Meta aktsiaid – seekord 153 miljoni dollari väärtuses, tõstes selle aasta kogumüügimahu 2 miljardi dollarini.
Möödunud aastal müüs Meta üks asutajatest Mark Zuckerberg 400 miljoni dollari eest Meta aktsiaid.
  • Möödunud aastal müüs Meta üks asutajatest Mark Zuckerberg 400 miljoni dollari eest Meta aktsiaid.
  • Foto: Reuters/Scanpix
Meta tegevjuht Mark Zuckerberg, kellele kuuluvad Facebook, Instagram ja WhatsApp, on viimase aasta jooksul müünud ettevõtte aktsiaid enam kui 2,2 miljardi dollari väärtuses, selgub Fortune’i analüüsist, mis tugineb iga müügi kohta esitatud aruannetele. Ainuüksi detsembris müüs Zuckerberg aktsiaid väärtusega 153,2 miljonit dollarit.

Seotud lood

Börsiuudised
  • 06.12.24, 21:24
Meta aktsia tõusis tänu TikToki keelule rekordilisel tasemele
Facebooki emafirma Meta Platformsi aktsia tõusis reedel rekordilisele tasemele pärast seda, kui USA apellatsioonikohus jättis jõusse määruse, mille kohaselt Hiinas asuv ByteDance peab loovutama oma populaarse lühivideorakenduse TikTok järgmise aasta alguseks või see keelatakse, vahendas Reuters.
  • PRO
Uudised
  • 16.10.23, 11:58
Tehisintellekti taltsutajad otsivad üksteise võidu võtteid
Tehisintellekti valdkonna ettevõtjad ning poliitikakujundajad on ühel nõul, et see uus tehnoloogia vajab reguleerimist. Ent keegi pole päris kindel, kuidas seda teha.
  • PRO
Uudised
  • 11.03.24, 12:00
Financial Times: kas suured tehnoloogiafirmad nõustuvad mängima Euroopa reeglite järgi?
Möödunud nädalal jõudis kätte suurtele platvormidele antud tähtaeg oma tegevuse kooskõlastamiseks Euroopa Liidu uute konkurentsireeglitega. Mõned leiavad, et nõuete kehtestamisega on juba hiljaks jäädud.
Investor Toomas
  • 07.11.24, 11:55
Microsofti AI-äri kiire kasv annab aimu tulevasest aktsiarallist
Lõppenud kvartali tulemustest selgub, et ka selliste mahtude juures suudab ettevõte teha kiiret kasvu ja seni nähtu põhjal ootan turgu ületavat pikaajalist tootlust ka edaspidi.
  • ST
Sisuturundus
  • 16.10.25, 11:00
Hea veebileht peab looma emotsiooni
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka koduleht peab tekitama tundeid - esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele