• 21.10.24, 14:11

Tuumaenergia aktsiad teevad uusi rekordeid: see võib olla pöördepunkt

Tuumaenergiaaktsiad lendasid eelmisel nädalal uutesse kõrgustesse pärast seda, kui kaks tehnoloogiahiidu sõlmisid elektriostulepingud tuumaenergiatootjatega.
Elektritootmisettevõtte AES tegevjuht Andres Gluski usub, et usk tuumaenergiasse on üle paisutatud.
  • Elektritootmisettevõtte AES tegevjuht Andres Gluski usub, et usk tuumaenergiasse on üle paisutatud.
  • Foto: Reuters/Scanpix
Google ja Amazon sõlmisid lepingud insenerifirmadega X-Energy ja Kairos Power, kes arendavad väikeseid moodulreaktoreid, kirjutab Financial Times. Need kaks ettevõtet ise börsil ei ole, kuid näiteks konkurendi Nuscale Poweri aktsia on tõusnud 37 protsenti. Samal ajal on teise konkurendi Oklo Inc. aktsia on tõusnud 99 protsenti.

Seotud lood

  • PRO
Uudised
  • 06.07.24, 12:00
FT: kuidas Venemaa tuumaenergia abil oma globaalset mõjuvõimu suurendab
Sanktsioonidele vaatamata ehitavad Vene firmad enam kui kolmandiku kõigist uutest reaktoritest üle kogu maailma, tuues Moskvale uusi sõpru.
Arvamused
  • 30.05.24, 16:48
Yoko Alender: teeme tuumaenergiale tee lahti
Riigikogu peaks valitsusele andma tuumaenergia töörühma raporti põhjal rohelise tule, et astuda järgmisi samme ja asuda õigusraamistiku väljatöötamise juurde, kirjutab riigikogu liige Yoko Alender (Reformierakond).
Arvamused
  • 12.04.24, 06:00
Kadri Kõusaar: Eesti vajab seda müstiliselt ignoreeritud tuumaenergiat
Me saame olla edukad vaid siis, kui oleme targad ja tehnoloogianeutraalsed, kirjutab Kadri Kõusaar arvamuskonkursile Edukas Eesti saadetud artiklis.
Börsiuudised
  • 09.10.24, 21:24
Nvidia pressib tehisintellekti buumist viimast välja
Nvidia aktsia (NVDA) sihib uut kõigi aegade rekordit, kuna investorid panustavad jätkuvalt tehisintellekti buumile, mistõttu kauples aktsia kolmapäeva keskpäeval väga lähedal kõigi aegade rekordile, mis pärineb juunist ning oli 135,58 dollarit.
  • ST
Sisuturundus
  • 16.10.25, 11:00
Hea veebileht peab looma emotsiooni
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka koduleht peab tekitama tundeid - esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele