• 05.08.24, 16:42

Lev Dolgatsjov kasutab börsivärina ära ja saatis esimesed ostuorderid teele

Investor Lev Dolgatsjov ei ennusta, kui kaua turg langust jätkab või kas tegemist on kerge korrektsiooniga, kuid ta ei kahtle, et investoreid ootab ees palju huvitavat. Dolgatsjov ise on juba mitu ostukorraldust andnud.
Investor Lev Dolgatsjov soovitab börsidel tegutseda emotsioonideta ning ta isegi pani mõned orderid juba teele.
  • Investor Lev Dolgatsjov soovitab börsidel tegutseda emotsioonideta ning ta isegi pani mõned orderid juba teele.
  • Foto: Liis Treimann
"Kas turg läheb lähipäevil ja -nädalatel veel sügavamale alla või on seal nüüd kuni septembrikuise Fedi koosolekuni või isegi kuni USA valimisteni novembris, on raske öelda," toob Dolgatsjov näite sündmustest, mis võivad tulevikus turgudele oma tagajärgi tuua.

Seotud lood

Börsiuudised
  • 05.08.24, 15:16
Turud kõiguvad ekstreemse hirmu lävel
Turgudele on jõudmas ekstreemne hirm, ennustavad erinevad indeksid, volatiilsusnäitaja on jõudnud koroonaaegsele tasemele.
Börsiuudised
  • 05.08.24, 12:31
SEB maakler korrektsioonist: turgudelt on pühitud kahe kuu kasum
SEB kapitaliturgude maakler Erik Laur kommenteeris Äripäevale, et möödunud nädalal alanud korrektsioon on õhku pinget tekitanud, aga fakt, et turud on jõudnud oma hinnatasemetelt tagasi juuni algusesse, paanikaks põhjust ei anna.
Börsiuudised
  • 05.08.24, 13:03
Turud on veripunased: korralik aadrilaskmine paistab nii USA eelturult, Euroopast kui Tallinnast
Reedel korrektsiooni jõudnud USA turgudelt on punane värv kandunud ka Euroopasse ja Aasiasse ning futuurid ennustavad sügavat languse jätku ka USA tehnoloogiaaktsiatele.
Börsiuudised
  • 05.08.24, 15:42
Raivo Hein avaldas plaani praeguses börsikrahhis käitumiseks
Korrektsioonihulluse keskel avaldas Raivo Hein Äripäevale, et tema oma investeerimisstrateegiat ei muuda ning säilitab rahuliku meele.
  • ST
Sisuturundus
  • 16.10.25, 11:00
Hea veebileht peab looma emotsiooni
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka koduleht peab tekitama tundeid - esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele