• 24.07.24, 10:30

Tesla kasum kukkus ligi poole võrra

Elon Muski autofirma müüb järjest vähem elektriautosid ning uute investeeringute tasuvuseni jõudmine võib võtta veel aastaid, hindab olukorda New York Times. Aktsia reageeris tulemustele suure langusega.
Investorite jaoks on ehk olulisem kui kunagi varem saada lähiajal Teslalt häid tulemusi.
  • Investorite jaoks on ehk olulisem kui kunagi varem saada lähiajal Teslalt häid tulemusi.
  • Foto: Reuters/Scanpix
Tesla aktsia kukkus uudiste valguses tänasel eelturul 7,76 ning eilsel järelturul 2,04 protsenti. Praegu tuleb ühe väärtpaberi eest välja käia 227,25 dollarit.

Seotud lood

Börsiuudised
  • 23.07.24, 00:13
USA aktsiaturud alustasid nädalat hoogsa põrkega
USA suuremad indeksid tegid esmaspäeval tagasi suure osa eelmise nädala lõpu languses kaotatust.
  • ST
Sisuturundus
  • 22.05.24, 07:00
Millisel positsioonil on Tesla täna tegelikult?
Teslasse investeerimine pole kunagi tähendanud üksnes ettevõttesse panustamist, vaid tegu investeerimisega tulevikumaailma, mille terviklikku pilti näeb ilmselt vaid selle liider Elon Musk. Freedom24 finantsanalüütikud piiluvad Tesla kulisside taha.
  • ST
Sisuturundus
  • 11.07.24, 12:33
Elektrisõidukite tööstus: suunda on muudetud
Californias paiknev elektrisõidukite tootja Fisker kuulutas 18. juunil välja pankroti, saades koos Lordstowni, Proterra, Arrivali ja Arcimotoga sektori viiendaks ettevõtteks, kes ei suutnud toime tulla konkurentsi, tootmistsükli, regulatiivsete takistuste ja muutuvate tarbijaeelistustega.
Börsiuudised
  • 09.07.24, 06:00
Krahh küpsemas? Börsianalüütikud hoiatavad, et kõik märgid kuulutavad kurja
Indeks võib kukkuda 75 protsenti
Swedbanki eksperdid Tarmo Tanilas ja Meelis Maasik hirmutasid investeerimisfestivalil väikeinvestoritel ihukarvad püsti. Hulk olulisi indikaatoreid kuulutab nimelt seda, et krahh koputab varsti uksele.
  • ST
Sisuturundus
  • 16.10.25, 11:00
Hea veebileht peab looma emotsiooni
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka koduleht peab tekitama tundeid - esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele