• 14.07.24, 06:00

Vaesusest hoobilt miljonäriks ja tagasi: aktsiad, mille puhul risk on ülisuur

Mis paneb ühe raskustes ettevõtte aktsia mõne päevaga mitusada protsenti tõusma? Miks ja kuidas tekkisid aktsiad, mille hinnatõusu taga ei ole mitte finantsnäitajad, vaid sotsiaalmeedia, foorumid ning väikeinvestorite hordid, kes on sõjas riskifondide vastu?
Swedbanki finantstoodete müügi vanemspetsialist Rainer Saad
  • Swedbanki finantstoodete müügi vanemspetsialist Rainer Saad
  • Foto: Andras Kralla
Swedbanki finantstoodete müügi vanemspetsialist Rainer Saad selgitas, et meemiaktsiaid pumpavad üles sotsiaalmeedias aktiivsed jaeinvestorid.

Seotud lood

Börsiuudised
  • 09.07.24, 06:00
Krahh küpsemas? Börsianalüütikud hoiatavad, et kõik märgid kuulutavad kurja
Indeks võib kukkuda 75 protsenti
Swedbanki eksperdid Tarmo Tanilas ja Meelis Maasik hirmutasid investeerimisfestivalil väikeinvestoritel ihukarvad püsti. Hulk olulisi indikaatoreid kuulutab nimelt seda, et krahh koputab varsti uksele.
Börsiuudised
  • 06.07.24, 08:00
Jõhkrad kaotused karastasid ärimeest: ahnus on patt ja tänavakaklus ei toida
“Täiskasvanute maailmas ei nuta keegi sinu ja su kannatuste pärast,” tõdes Iute Groupi juht ja Arco Vara suuraktsionär Tarmo Sild oma suurimatest kaotustest rääkides.
  • ST
Sisuturundus
  • 16.10.25, 11:00
Hea veebileht peab looma emotsiooni
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka koduleht peab tekitama tundeid - esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele