• 09.07.24, 13:00

Urmas Sõõrumaa: tehisintellekti areng ei peaks meid hirmutama

Urmas Sõõrumaa jagas investeerimisfestivalil oma mõtteid ja kogemusi sellest, kuidas saavutada edukust ning tasakaalu maailmas, mis pidevalt muutub.
Suurettevõtja, investor ja Eesti Olümpiakomitee president Urmas Sõõrumaa.
  • Suurettevõtja, investor ja Eesti Olümpiakomitee president Urmas Sõõrumaa.
  • Foto: Simo Sepp
"Võib-olla ma kunagi tahtsin maailma muuta. Nüüd üsna pikka aega ma tahan sobitada ennast siia maailma. Kõige mõttetum tegevus on püüda seda imelist maailma muuta." Sõõrumaa sõnul on kõige olulisem õigel ajal õiges kohas olla ja küsida õigeid küsimusi. "Nagu te teate, lihtsad sõnad ja lihtsad asjad on tegelikult kõige keerulisemad tihtipeale," rõhutas ta.

Seotud lood

Saated
  • 08.07.24, 12:52
Tänavuse investeerimisfestivali jututeema: millal on piisavalt?
Äripäeva börsitoimetuse liige Jana Saarkoppel ütles nädalavahetusel toimunud investeerimisfestivali järel, et tema jaoks oli seekordse festivali kandvaks mõtteks individuaalne rahakott.
Börsiuudised
  • 08.07.24, 11:06
Börsikaupleja Alexander Elderi kolm põhimõtet kauplemisel edu saavutamiseks
Investeerimisfestivalil avaldas börsikaupleja Alexander Elder oma kolm peamist põhimõtet, millel edukas kauplemine seisab.
Börsiuudised
  • 07.07.24, 19:43
Kaido Veske: tohutu dividendi toob pikaajaline koostöö
Investeerimisfestivalil tõi Kaido Veske välja oma kogemused ja õppetunnid, alustades Ameerika ärikoolist ja jõudes Livonia Partnersi loomise ning kasvatamiseni. Tema sõnul tuleb edu saavutamiseks panna end pidevalt proovile ning leida sobiv meeskond, kellega koos kasvada ja areneda.
Börsiuudised
  • 07.07.24, 10:00
“Investor joomas” soovitab kinnisvara osta: praegu on väga hea aeg ja aina paremaks läheb
Kinnisvarainvestor Marti Tellas, keda tuntakse humoorika alternatiivürituse “Investor joomas” asutajana, on külastanud suvist InvesteerimisFestivali kokku üheksa korda ja rõõmustab, et see on üritus, kus laiskadele investoritele viltu ei vaadata.
  • ST
Sisuturundus
  • 16.10.25, 11:00
Hea veebileht peab looma emotsiooni
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka koduleht peab tekitama tundeid - esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele