Liveni juhile Andero Laurile tegi rõõmu, et võlakirja märkijate hulgas oli nii Liveni kliente, töötajaid kui ka varasemaid investoreid.
Foto: Liis Treimann
Märkimisest võttis osa 2819 investorit, kes märkisid võlakirju kokku 14,53 miljoni euro eest. Emissiooni baasmaht, summas 4 miljonit eurot, märgiti rohkem kui 3,6kordselt üle.
Liven, Bigbank, Holm Bank, Šiauliu Bankas, Marijas2 ja Consilium Optimum – need on nimed, kellele laenu andmise üle peab investor lähiajal otsustama. Investorid näevad pakkumistes riske, samas kui Tallinna börs võimalust, millest võidavad kõik turuosalised.
Tarbijate kindlustunne kasvab, intressid langevad ning see loob olukorra, kus kinnisvarahinnad tõusevad peagi vanade tippude juurde, usub Liveni tegevjuht Andero Laur.
Vastukajad Liveni uuele võlakirjaemissioonile, mille eesmärk on kaasata 4 miljonit eurot, on varieeruvad. Kristjan Liivamägi ja Jaak Roosaare väljendavad positiivsust, samal ajal kui Ivar Mägi ja Peeter Pärtel pakkumisest hoiduvad.
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka koduleht peab tekitama tundeid - esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.