• 20.05.24, 13:23

Liveni võlakirjad märgiti 3,6kordselt üle

Kinnisvaraarendaja Liven plaanis investoritelt võlakirjadega kaasata 4 miljonit eurot, investorid pakkusid suisa 14,5 miljonit ehk 3,6 korda rohkem.
Liveni juhile Andero Laurile tegi rõõmu, et võlakirja märkijate hulgas oli nii Liveni kliente, töötajaid kui ka varasemaid investoreid.
  • Liveni juhile Andero Laurile tegi rõõmu, et võlakirja märkijate hulgas oli nii Liveni kliente, töötajaid kui ka varasemaid investoreid.
  • Foto: Liis Treimann
Märkimisest võttis osa 2819 investorit, kes märkisid võlakirju kokku 14,53 miljoni euro eest. Emissiooni baasmaht, summas 4 miljonit eurot, märgiti rohkem kui 3,6kordselt üle.

Seotud lood

Börsiuudised
  • 15.05.24, 17:00
Mida võtta, mida jätta? Kohalik võlakiri peibutab mitmekesise rahavoo, aga ka riskidega
Liven, Bigbank, Holm Bank, Šiauliu Bankas, Marijas2 ja Consilium Optimum – need on nimed, kellele laenu andmise üle peab investor lähiajal otsustama. Investorid näevad pakkumistes riske, samas kui Tallinna börs võimalust, millest võidavad kõik turuosalised.
Saated
  • 14.05.24, 13:17
Raha kaasav Liven viitab ostukohale: aasta pärast on kinnisvara hind tipus tagasi
Tarbijate kindlustunne kasvab, intressid langevad ning see loob olukorra, kus kinnisvarahinnad tõusevad peagi vanade tippude juurde, usub Liveni tegevjuht Andero Laur.
Börsiuudised
  • 08.05.24, 13:08
Liveni võlakirjade pakkumine jaotab investorid kahte leeri
Üks asi kindel: tuleb ülemärkimine
Vastukajad Liveni uuele võlakirjaemissioonile, mille eesmärk on kaasata 4 miljonit eurot, on varieeruvad. Kristjan Liivamägi ja Jaak Roosaare väljendavad positiivsust, samal ajal kui Ivar Mägi ja Peeter Pärtel pakkumisest hoiduvad.
Börsiuudised
  • 07.05.24, 09:26
Liven kaasab investoritelt võlakirjadega raha
Kinnisvaraarendaja Liven plaanib investoritelt võlakirjadega kaasata 4 miljonit eurot, teatas ettevõte börsile.
  • ST
Sisuturundus
  • 16.10.25, 11:00
Hea veebileht peab looma emotsiooni
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka koduleht peab tekitama tundeid - esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele