• 10.04.24, 21:58

TKM Grupi aasta algas keeruliselt

Hiljuti nime vahetanud TKM Grupp (endine Tallinna Kaubamaja Grupp) kasvatas müügitulu 1,6%, kuid maksueelne kasum langes veidi üle 35%.
TKM Grupi kasum langes umbes kolmandiku võrra. 18. märtsil toimunud Tallinna Kaubamaja Grupi aktsionäride korralisel üldkoosolekul kinnitati ettevõtte uueks ärinimeks TKM Grupp.
  • TKM Grupi kasum langes umbes kolmandiku võrra. 18. märtsil toimunud Tallinna Kaubamaja Grupi aktsionäride korralisel üldkoosolekul kinnitati ettevõtte uueks ärinimeks TKM Grupp.
  • Foto: Andras Kralla
“Ajal, mil jaekaubanduse mahuindeks on olnud languses juba ligi kaks aastat ning aruandeaasta esimestel kuudel oli languses kogu jaekaubanduse tegevusala müügitulu ka jooksevhindades, suutis Grupp müügitulu siiski kasvatada,” selgitas TKM Grupp ASi juhatuse esimees Raul Puusepp börsiteates.

Seotud lood

Börsiuudised
  • 18.03.24, 16:10
Tallinna Kaubamaja Grupp muutis nime ja maksab dividendi
Täna, 18. märtsil toimunud Tallinna Kaubamaja Grupi aktsionäride korralisel üldkoosolekul otsustati dividendideks maksta 0,72 eurot aktsia kohta ehk kokku 29,3 miljonit eurot ning uueks ärinimeks kinnitati TKM Grupp.
Saated
  • 19.03.24, 14:00
Väikeinvestor: Tallinna Kaubamaja on kindel, aga müün maha
Kuigi Tallinna Kaubamaja Grupil ehk uue ärinimega TKM Grupil pole suuri riske, mõtleb väikeinvestor Kaarel Kõuts siiski aktsiate müümisele ning tahab osta USA tehnoloogiaaktsiaid.
Börsiuudised
  • 21.02.24, 17:35
Tallinna Kaubamaja premeerib aktsionäre dividendidega, puhaskasumi hüpe 27%
Kasumijaotuse ettepaneku kohaselt soovib Tallinna Kaubamaja Grupi juhatus maksta dividende 0,72 eurot aktsia kohta, mis teeb kokku 29,3 miljonit eurot.
  • ST
Sisuturundus
  • 16.10.25, 11:00
Hea veebileht peab looma emotsiooni
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka koduleht peab tekitama tundeid - esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele