• 12.03.24, 15:20

Kiirelt kallinenud AI-aktsia tõotab peatumatult edasi kerkida

Veel aasta tagasi oli Super Micro Computeri aktsia hind 92 dollarit, täna tuleb ühe aktsia eest käia välja 1080 dollarit, kuid ka see on analüütikute arvates veel liiga odav.
Supermicro alustas oma tegevust aastal 1993 ja oli üks esimesi, kes tutvustas topeltprotsessoriga servereid. Kuigi aktsia on olnud tähelepanu all juba aastaid, on tema tõeline potentsiaal investorite silmis pääsenud valla just tänu AI-le.
  • Supermicro alustas oma tegevust aastal 1993 ja oli üks esimesi, kes tutvustas topeltprotsessoriga servereid. Kuigi aktsia on olnud tähelepanu all juba aastaid, on tema tõeline potentsiaal investorite silmis pääsenud valla just tänu AI-le.
  • Foto: dpa/picture-alliance / Scanpix
Super Micro Computer, tuntud ka kui Supermicro, on üks nendest ettevõtetest, kes tehisintellekti arengust eriti palju kasu lõikab. Viimasel aastal on ettevõte tõusnud Nvidia kõrval tehisintellekti-investorite lemmikuks. Aktsia väärtus on 2023. aasta jaanuarist alates tõusnud 1290%.

Seotud lood

Uudised
  • 04.10.18, 16:47
Hiina murdis USA suurfirmade serveritesse
Hiina sõjaväel õnnestus leida nõrk lüli Ameerika Ühendriikide ettevõtete eriserverite tarneahelas ning sokutada nende emaplaatidele tillukene kiip, mis võimaldas neil pääseda nii Amazoni kui ka Apple'i serveriparkidesse.
Börsiuudised
  • 17.06.23, 02:28
USA aktsiad tegid tõusuteel hingetõmbepausi
Eelmisest nädalast saadik kerkinud USA peamised aktsiaindeksid lõpetasid selle nädala viimase börsipäeva miinuses.
Börsiuudised
  • 17.01.24, 23:20
Lootuse kustumine peatseks intressikärpeks kukutas kolmapäeval turge
Wall Street sulgus kolmapäeval punases: S&P 500 langes -0,56%, Dow 30 langes -0,25% ning Nasdaq taganes -0,59%. Languse oluliseks põhjuseks peetakse, et suurtel turgudel on kauplejad lõpuks hakanud arvestama keskpankade hoiatusi - kiiret ja agressiivset intresside kärbet pole loota, sest inflatsiooni ei ole kontrolli alla saadud.
  • ST
Sisuturundus
  • 16.10.25, 11:00
Hea veebileht peab looma emotsiooni
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka koduleht peab tekitama tundeid - esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele