• 20.02.24, 17:52

Balti börsi käibest ligi kolmandiku tegi LHV

Kõige elavamalt kaubeldi Tallinna börsil. Suurimate liikujate käibed olid tagasihoidlikud.
Teisipäev oli Tallinna börsil rahulikum, kuid kolmapäeval on oodata mitmete ettevõtete majandustulemusi: Tallinna Kaubamaja Grupp, Bigbank, Harju Elekter Group.
  • Teisipäev oli Tallinna börsil rahulikum, kuid kolmapäeval on oodata mitmete ettevõtete majandustulemusi: Tallinna Kaubamaja Grupp, Bigbank, Harju Elekter Group.
  • Foto: Andras Kralla
Nasdaq Balti turu teisipäevane suurim tõusja oli Robus Group 13,01 protsendiga, aktsia hind jäi turu sulgemisel 0,53 eurot, tehingute käive oli 181 eurot. Robuse tõusuga läksid kaasa ka Elmo Rent 4,34 protsendiga, nende hinnaks jäi 0,409 eurot ja tehingute maht oli 971 eurot; ja farmaatsiaga tegelev ettevõte J.Molner, kes tõusis 2,67%. J.Molneri aktsia hind päeva lõpus oli 15,4 eurot, tehingute koguväärtus oli 606 eurot.

Seotud lood

Börsiuudised
  • 19.02.24, 16:27
Balti turud alustasid nädalat langusega
Balti aktsiaindeksid lõpetasid esmaspäevase kauplemispäeva punases ja Baltic Benchmark langes -0,13%. Kui Tallinna börs kukkus vaid -0,02%, siis lõunanaabritel läks veelgi halvemini, sest Riia turg taandus -0,67% ning Vilnius kaotas -0,48%.
Börsiuudised
  • 16.02.24, 16:29
Balti aktsiaindeksid panid kehvale nädalale rohelise punkti
Kui lõppeval nädalal Balti börsid valdavalt langesid, siis reede tõi leevendust ning ehkki käive oli väga väike, sulgusid indeksid plusspoolel: Baltic Benchmark tõusis +0,24%, Tallinna börs edenes +0,29%, Riiga turg kerkis +0,45% ning Vilnius jäi eilsega samale tasemele.
Börsiuudised
  • 16.02.24, 06:00
Norra naftafond ujub vastuvoolu ja kahekordistas panuse Balti börsile
Kui viimasel ajal on kõlama jäänud välisraha ja -fondide väljumine Baltikumist, siis Norra riiklik pensionifond ehk Norra naftafond näeb selles hoopis võimalust ja on eelmise aasta lõpu seisuga oma investeeringud regioonis kahekordistanud.
  • ST
Sisuturundus
  • 16.10.25, 11:00
Hea veebileht peab looma emotsiooni
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka koduleht peab tekitama tundeid - esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele