• 01.06.23, 13:40

Tallinna Vee juhid jäävad ettevõtte miljonitesse ulatuvatest dividendidest ilma

Tallinna Vee aktsionärid kinnitasid 6,6 miljoni euro suuruse dividendi, mis aktsia kohta teeb 0,33 eurot. Dividendide väljamaksmise poolt oli sealjuures 99,9% koosolekul esindatud häältest.
AS Tallinna Vesi juht Aleksandr Timofejev (kollase lipsuga) ise ettevõtte dividendidest osa ei saa, kuna pole endale aktsiaid soetanud. Samas rõhutab ta, et Tallinna Veesse usub ta sellest hoolimata ning panustab endiselt ka ettevõtte kasvu.
  • AS Tallinna Vesi juht Aleksandr Timofejev (kollase lipsuga) ise ettevõtte dividendidest osa ei saa, kuna pole endale aktsiaid soetanud. Samas rõhutab ta, et Tallinna Veesse usub ta sellest hoolimata ning panustab endiselt ka ettevõtte kasvu.
  • Foto: Andras Kralla
Tallinna Vee suurim aktsionär on Tallinna linn, millele kuulub 55,1% kommunaalettevõtte aktsiatest. See tähendab, et linnakassasse laekub nende osaluse eest dividendidena 3,63 miljonit eurot. Samas ei saa ettevõtte dividendidest osa ükski Tallinna Vee juhatuse ega nõukogu liige.

Seotud lood

Uudised
  • 17.05.23, 15:34
Tallinn pääseb kaugkütte-tehinguga veerandmiljardisest nõudest
Tallinn ja kaugküttefirma Utilitas leppisid kokku tehingus, mis päästab pealinna veerandi miljardi euro suurusest maksekohustusest aastal 2031.
Börsiuudised
  • 16.05.23, 11:25
Tallinna Vesi võttis 91 miljonit eurot laenu
Börsifirma teatas investoritele, et sõlmis 91 miljoni euro suuruse laenulepingu järgmiseks viieks aastaks.
Börsiuudised
  • 09.05.23, 10:13
Tallinna Vesi kaotas poole oma dividendist
Veefirma Tallinna Vesi juhtkond tegi aktsionäridele ettepaneku maksta 2022. aasta kasumi eest dividendina välja 6,6 miljonit eurot.
Börsiuudised
  • 28.04.23, 10:09
Tallinna Vesi suurendas kasumit
Veefirma Tallinna Vesi teenis 2023. aasta esimeses kvartalis aastaga käivet ja puhaskasumit mõlemat üle 21 protsendi.
  • ST
Sisuturundus
  • 16.10.25, 11:00
Hea veebileht peab looma emotsiooni
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka koduleht peab tekitama tundeid - esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele