• 23.05.23, 18:00

Roosaare viskas oma Merko ja Enefiti aktsiad kiiruga müüki

"Ma müüsin Enefiti suhteliselt tühjaks. Mul teda väga palju ei olnud ka, järsku umbes 15 000 aktsiat. Ja Merkost ma olen umbes poole müünud," toob investor ja rahatarkuse edendaja Jaak Roosaare välja oma viimase nädala tehingud.
Investor Jaak Roosaare näeb lähiajal suuremaid teenimisvõimalusi kõrgema riskiga võlakirjades kui dividendiaktsiates. Selle pilguga on ta viimasel nädalal teinud muudatusi ka oma portfellis.
  • Investor Jaak Roosaare näeb lähiajal suuremaid teenimisvõimalusi kõrgema riskiga võlakirjades kui dividendiaktsiates. Selle pilguga on ta viimasel nädalal teinud muudatusi ka oma portfellis.
  • Foto: Simo Sepp
Müüki pani Roosaare oma aktsiad ennekõike dividendide maksustamise, aga ka kõrgema tootlusega alternatiivide tõttu.

Seotud lood

Börsiuudised
  • 18.05.23, 12:38
Investoritele tuleb letialuseid pakkumisi uksest ja aknast
Kui investorid ootavad uute ettevõtete osaluste omandamiseks sageli börsil noteerimist, siis viimasel ajal on aktiivsust kogunud ka n-ö letialused pakkumised, kus uudiskirjade, sotsiaalmeedia postituste ja muul teel jagatakse infot nii aktsiate müügi kui võlakirjade kohta.
Börsiuudised
  • 10.05.23, 15:00
Tuntud investorid annavad nõu, kuidas portfelli paisutamiseks raha juurde leida
Järjekindlal investoril tekib aeg-ajalt küsimus: kust saada raha juurde, et oma portfelli kasvama panna ja kiiremini investeerimis­eesmärgini jõuda? Eesti tuntud investorid jagavad oma kogemusi ja nippe, kuidas nemad on oma sissetulekut suurendanud ja kuidas igaüks seda teha saab.
Börsiuudised
  • 10.03.23, 17:13
Bigbanki võlakirjade suunatud emissioon jäi maksimumile alla
Bigbanki täna lõppenud kitsale ringile mõeldud võlakirjaemissioonil märkisid investorid 77% maksimaalsest võlakirjade arvust.
  • ST
Sisuturundus
  • 16.10.25, 11:00
Hea veebileht peab looma emotsiooni
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka koduleht peab tekitama tundeid - esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele