• 11.05.23, 14:40

Enefit Greenile puhub LHV analüütikute ostusoovituse tuul

LHV analüütikud kordasid Enefit Greeni aktsiale ostusoovitust. Aktsia õiglase väärtuse vahemikku ei muudetud ning see jäi 5–5,4 euro piiresse.
Enefit Greeni tootmise valdkonna eest vastutav juhatuse liige Innar Kaasik selgitas investor Toomase Investeerimisklubi hiljutise külaskäigu osalistele, kuidas mõjutavad tuule- ja päikeseenergia tingimused elektri- ja soojusenergia tootmist.
  • Enefit Greeni tootmise valdkonna eest vastutav juhatuse liige Innar Kaasik selgitas investor Toomase Investeerimisklubi hiljutise külaskäigu osalistele, kuidas mõjutavad tuule- ja päikeseenergia tingimused elektri- ja soojusenergia tootmist.
  • Foto: Andras Kralla
Värske LHV Panga analüüs leidis, et Enefit Greenil on olnud tuludes korralik kasv, kuid kasumlikkus on halvenenud. Pikaajalist potentsiaali silmas pidades näevad analüütikud ettevõtte aktsiale veel 24% kasvuvõimalust, õiglase väärtuse vahemik jäi endiselt 5–5,4 euro juurde ning jätkati ostusoovitusega.

Seotud lood

Börsiuudised
  • 11.05.23, 09:57
Enefit Greeni tootmine jäi aprillis eelmisele aastale veidi alla
Enefit Green tootis aprillis 107,4 GWh elektrienergiat ehk 0,8% vähem kui eelmise aasta arillis.
Börsiuudised
  • 05.05.23, 09:42
Enefit Green kasvatas tulusid, aga andis kasumis järele
Taastuvenergiafirma Enefit Green kasvatas oma äritulusid aastaga 16%, – 77,5 miljoni euroni. Samaaegselt toimunud kulude kasv vähendas ettevõtte kulumieelset ärikasumit ehk EBITDAt 10%, – 41,1 miljoni euroni, selgub börsiteatest.
Uudised
  • 05.05.23, 09:20
Eesti Energia teenis esimeses kvartalis pea topeltkasumi
Eesti Energia normaliseeritud puhaskasum oli esimeses kvartalis 142,6 miljonit, mis on 85% rohkem võrreldes aastataguse ajaga.
Börsiuudised
  • 08.05.23, 17:11
Apranga teenis LHV analüütikutelt ostusoovituse
Leedu rõivatootja Apranga sai LHV analüütikutelt ostusoovituse ning õiglase väärtuse hinnavahemik kerkis 3,01–3,32 euroni.
  • ST
Sisuturundus
  • 16.10.25, 11:00
Hea veebileht peab looma emotsiooni
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka koduleht peab tekitama tundeid - esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele