• 29.03.23, 10:39

Saunumi kahjum kolmekordistus mullu

Eelmisel aastal suurendas kerisetootja Saunum oma kahjumit üle kolme korra, juhtkond hindab aasta alguse plaane arvesse võttes tulemust pettumuseks.
Saunumi tegevjuht Henri Lindal.
  • Saunumi tegevjuht Henri Lindal.
  • Foto: Andras Kralla
Mullu oli kerisetootja Saunumi konsolideeritud käive 2,22 miljonit eurot (2021: 1,9 miljonit eurot), teatas ettevõte börsiteates. Käibe kasvu mõjutas saunaehituse valdkonna kasv, keriste ja automaatika müügikäive püsis sarnasel tasemel. Eelmine aasta lõppes konsolideeritult 1,63 miljoni eurose puhaskahjumiga, aasta varem oli kahjumit vaid 460 000 eurot ehk kahjum kasvas 2022. aastal 3,5 korda.

Seotud lood

Investor Toomas
  • 30.12.22, 16:46
Saunumiga sain ise ka korraliku sauna
Müügihetkest on aktsia kallinenud 66,6%
Piisas mul vaid müügikorraldus sisse anda, kui juba hakkas Saunumi aktsia taas kuuma andma. Minu oktoobrikuisest müügihetkest alates on aktsia hind tõusnud 61%. Olen ise end vihaga peksnud ja saanud verbaalset peksu ka mujalt.
Investor Toomas
  • 14.10.22, 16:32
Trumm on läinud, mingu pulgad ka! Panen Saunumi müüki
Aktsia aasta algusest –72%
Tänavune aasta on olnud minu portfellile vilets. Oma suurimatesse positsioonidesse usun endiselt edasi, sest need ettevõtted ei ole kehvemaks muutunud. Paraku pole ma olnud piisavalt terane, et väiksemate positsioonide probleeme arvesse võtta ja kiirelt müügiotsust teha.
Börsiuudised
  • 29.09.22, 17:55
Saunum sihib teisel poolaastal Jaapanit ja Kanadat
Vaatamata esimese poolaasta oodatust suuremast kahjumist on Saunimil teiseks poolaastaks sihikul suured plaanid.
Börsiuudised
  • 01.12.22, 08:53
Saunum kahekordistas novembris käibe
Saunatootja Saunumi käive kasvas novembris kaks korda tänu tugevale ekspordile. Ettevõtte aktsia on aastaga langenud üle 65%, kuid IPO hinnast on aktsia +197%.
  • ST
Sisuturundus
  • 16.10.25, 11:00
Hea veebileht peab looma emotsiooni
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka koduleht peab tekitama tundeid - esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele