• 31.01.23, 16:30

Karuturul börsile tulnud Eesti firmasid tabas häving

Esmapakkumisel aktsiaid märkinud investorite kurvastuseks on kõik viis mullu Tallinna börsil noteeritud ettevõtet praeguseks vee all, ühel juhul olid investorid kaotanud lausa 76% oma rahast.
Sisekliimaseadmete arendaja ja tootja Airobot lõi börsikella mullu 10. veebruaril.
  • Sisekliimaseadmete arendaja ja tootja Airobot lõi börsikella mullu 10. veebruaril.
  • Foto: Mhkel Marupuu / Postimees / Scanpix
Kui 2021. aastal tabas investoreid täielik IPOdroom, mil Balti börsile tuli üheksa ettevõtet, siis äsja lõppenud aastal lisandus Tallinna börsile veidi vähem, vaid viis uut ettevõtet:­ Airobot Technologies, Cle­von, J. Molner, Punktid Techno­logies ja Robus Group. Kõik uustulnukad jõudsid väiksematele kasvuettevõtetele mõeldud alternatiivbörsile First North.

Seotud lood

Börsiuudised
  • 30.01.23, 15:00
Helsingi IPOdroomil on sama vähe võitjaid kui Tallinnas
Meie alternatiivturgu First North hullutanud IPOdroom kasvatas börsi­ettevõtete arvu Soomegi alternatiiv­turul, kuid investorite õnnetuseks sarnaste tulemustega: vaid vähesed aktsiad on praeguseks plussis.
Börsiuudised
  • 16.01.23, 11:22
Arno Küti pakirobotifirma retk Tallinna börsil jääb lühikeseks
Lisatud Arno Küti ja Kaarel Otsa kommentaarid
Clevon soovib Nasdaq Tallinna börsi alternatiivturult pärast ligi kaheksa kuud kestnud kauplemist lahkuda, teatas ettevõte täna börsile.
Börsiuudised
  • 10.01.23, 02:16
IPOde asemel tulevad börsile suurfirmade tütred
USA börsidele esmaste aktsiaemissioonidega (IPO) saabuvate ettevõtete arv kuivas mullu mitmekordselt kokku. IPOde asemel saabuvad aktsiaturule nüüd suurettevõtetest eraldatud osakonnad ja tütarfirmad.
Börsiuudised
  • 09.01.23, 07:00
IPOde korraldamise maastik vajub LHV kasuks kaldu
LHV hiljutine terve meeskonna ülevõtmine Swedbankist pingestab kohalikku IPOde korraldamise maastikku ning ahendab börsilepürgijate võimalusi finantsnõustajate valikul.
  • ST
Sisuturundus
  • 16.10.25, 11:00
Hea veebileht peab looma emotsiooni
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka koduleht peab tekitama tundeid - esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele