• 03.10.22, 18:00

September kukutas Balti börsi sügavikku

Balti börsi indeks kukub ühes rütmis S&P 500 indeksiga ja langes peaaegu sõjajärgse perioodi kõige mustema päeva tasemele. Balti börsi indeks minetas septembris rohkem kui 6 protsenti.
Nasdaq Balti börsi indeks on septembris kukkunud üle 6%.
  • Nasdaq Balti börsi indeks on septembris kukkunud üle 6%.
  • Foto: Andres Haabu
Septembri lõpuks kaotas Balti börsi indeks sõja algusega võrreldes 13,45% ning jõudis väga lähedale Balti börsi kõige mustemale päevale 7. märts, kus indeks oli sõja algusest kukkunud pea 15,4%. Kõige rohkem kukkus septembris Tallinna börsi indeks – 7,08%. Vilniuse börs langes 2,49% ja Riia börs 2,01%. Kogu Balti börsi indeks kukkus 6,15%.

Seotud lood

Börsiuudised
  • 07.09.22, 13:00
Eesti investorid hülgasid augustis energiaaktsiaid
Augustis tegid Eesti pankades tegutsevad investorid enim tehinguid tehnoloogia- ja energeetikasektori ettevõtetega, kuigi tähelepanuta ei jäänud ka pangandus ning kinnisvara.
Börsiuudised
  • 25.08.22, 17:48
Neli aktsiat kukkusid sõjaga sisuliselt pooleks
Tabel! Enim langesid First Northi tähed
Balti börsi suurimad tõusjad on sõja ajal olnud põhinimekirjast, kõrgeimalt kukkujad aga vaatavad vastu First Northi alternatiivturult.
Börsiuudised
  • 24.08.22, 19:00
LHV eliitinvestorid vangerdasid aktsiatega
Olulisemad tehingud enne ja pärast aktsia tükeldamist!
Sõda, mais toimunud aktsiate märkimine ja oodatud split on toonud kodumaise börsi lipulaeva LHV aktsionäride sekka juurde nii-öelda kannatlikku raha, kuid samas on mitu suuremat aktsionäri otsustanud oma portfelli kahandada.
Börsiuudised
  • 03.08.22, 06:00
Juuli Balti börsil: aastatagusest tehingute mahust alles vaid pool
Kui Euroopa ja USA turgudel oli juuli tugev tõusukuu, siis Balti börsi koondindeks lõpetas kuu 1,3% suuruse miinusega Tallinna börsi languse pärast. Tehingute maht aga kukkus juulis lausa poole peale.
  • ST
Sisuturundus
  • 16.10.25, 11:00
Hea veebileht peab looma emotsiooni
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka koduleht peab tekitama tundeid - esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele