• 30.08.22, 12:31

Pangad lubavad laenu võtmisel euribori pikkust valida

Peamiselt on eestlaste kodulaenud seotud 6 kuu euriboriga, kuid SEB ja Bigbank pakuvad veel lisaks 3 ja 12 kuu euribori, millega laen siduda. Kui viimased kaheksa aastat ei olnud neil vahet, kuna negatiivne euribor võrdsustati nulliga, siis nüüd võib erineva pikkusega euribor mõjutada kodulaenu makse summat.
SEB ja Bigbank pakuvad kodulaenu võtmisel sellega sidumiseks 3, 6 ja 12 kuu pikkuse euribori valikut.
  • SEB ja Bigbank pakuvad kodulaenu võtmisel sellega sidumiseks 3, 6 ja 12 kuu pikkuse euribori valikut.
  • Foto: Erik Prozes
Laenu võtnud inimesed saavad euribori pikkust muuta ka hiljem, kuid siis tuleb taas arvestada lepingu muutmise tasudega.

Seotud lood

Börsiuudised
  • 24.08.22, 13:35
Kuue kuu Euribor on lähenemas ühele protsendile
Ligi seitse aastat kestnud kuue kuu negatiivse euribori aeg lõppes juuni alguses. Sellest ajast saadik on Euribor teinud korraliku tõusu, lähenedes nüüdseks juba protsendile, seda tõusu peaksid eestlased varsti enda laenulepingutes tundma hakkama.
Uudised
  • 24.08.22, 11:49
Karm prognoos: Eesti elanikud vaesuvad, olukorra taastumiseks kulub aastaid
Swedbanki suvise majandusprognoosi järgi pole Eesti majanduses lähiajal mitte midagi head oodata – inflatsioon närib inimeste ostujõudu, talvel kallinevad energiahinnad veelgi, Eesti kaupade eksport väheneb ja tarbijate kindlustunne väristab kõvasti jalgu.
Börsiuudised
  • 03.08.22, 11:50
Kodulaenuga seotud intress ei pruugi väga kõrgele tõusta
Lisatud Tõnu Mertsina kommentaar
Euribori tõus on aeglustunud ja euriborid on isegi taandunud, mis viitab, et nõrga majanduse tõttu ei tõsteta intressitaset ilmselt väga kõrgeks. Swedbanki ökonomist leiab ka positiivseid märke majandusest.
Uudised
  • 21.07.22, 15:18
Euroopa Keskpank tõstis järsult intresse
Neljapäeval sai mööda kaheksa aastat kestnud negatiivsete intresside aeg, kui Euroopa Keskpank tõstis põhilisi intresse 0,5 protsendi võrra.
  • ST
Sisuturundus
  • 16.10.25, 11:00
Hea veebileht peab looma emotsiooni
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka koduleht peab tekitama tundeid - esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele