• 17.08.22, 10:23

Saksamaa suurim Vene gaasi importija teatas 12,3 miljardi euro suurusest kahjumist

11 249 töötajaga Saksa kommunaalettevõte Uniper, mis sai eelmisel kuul 15 miljardi euro suuruse riikliku päästepaketi, teatas esimese poolaasta 12,3 miljardi euro suurusest puhaskahjumist, mis oli peamiselt tingitud Venemaa gaasitarnete vähenemisest, mis sundis ettevõtet ostma kõrgema hinnaga mujalt.
Saksamaa energiavarustuse ettevõtte Uniper logo ettevõtte peakorteri ees Düsseldorfis.
  • Saksamaa energiavarustuse ettevõtte Uniper logo ettevõtte peakorteri ees Düsseldorfis.
  • Foto: Reuters/Scanpix
"Uniper on juba mitu kuud mänginud olulist rolli Saksamaa gaasitarnete stabiliseerimisel, mis on Venemaa gaasitarnete järsust vähenemisest tingitud miljardite kahjude hinnaga," ütles tegevjuht Klaus-Dieter Maubach.

Seotud lood

Uudised
  • 14.08.22, 14:45
Saksamaa raalib, milliste firmade gaasitarbimist talvel kärpida
"See on raske, nagu istuks Alpid mu õlgadel"
Saksamaa peab gaasikasutust praegu viiendiku võrra kokku hoidma, et vältida sundkärpeid talvel, vahendab kohaliku regulaatori hoiatust Financial Times. Saksamaa ärid ja majapidamised panevad end valmis põlvkonna suurimaks energiakriisiks.
Börsiuudised
  • 16.08.22, 15:01
Eesti majanduseksperdid: praegusest börsitõusust lõigatakse varsti suur tükk ära
Praegu käivast börsirallist hoolimata leiab Swedbanki investeeringute strateeg Tarmo Tanilas, et surve aktsiate hindade languseks suur, SEB privaatpanganduse strateegi Peeter Koppeli sõnul käitub turg lühiajaliselt alati viisil, mis teeb võimalikult palju haiget võimalikult suurele kogusele turuosalistele.
Börsiuudised
  • 16.08.22, 11:15
Gaasi hind vallutab Euroopas kuumalaine toel uusi kõrgusi
Maagaasi hind on umbes 12 korda tõusnud
Maagaasi hind kerkis, kuna palav suvi Euroopas tekitab tavapärasest suuremat nõudlust, süvendades energiakriisi, mis ähvardab suuri majandusi majanduslangusesse suruda.
  • ST
Sisuturundus
  • 16.10.25, 11:00
Hea veebileht peab looma emotsiooni
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka koduleht peab tekitama tundeid - esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele