• 10.08.22, 14:33

Musk müüs Tesla aktsiaid, kuid soovitas teistel seda vältida

Elon Musk müüs Tesla aktsiaid 6,9 miljardi dollari väärtuses potentsiaalse Twitteri tehingu rahastamiseks, kui Musk peaks kohtus sotsiaalmeediaplatvormile kaotama.
Tesla tegevjuht Elon Musk on kümne kuu jooksul müünud umbes 32 miljardi dollari väärtuses Tesla aktsiaid.
  • Tesla tegevjuht Elon Musk on kümne kuu jooksul müünud umbes 32 miljardi dollari väärtuses Tesla aktsiaid.
  • Foto: Reuters/Scanpix
Tesla tegevjuht müüs 5. augustil umbes 7,92 miljonit aktsiat. Nüüd omab ta Reutersi arvutuste kohaselt 155,04 miljonit Tesla aktsiat ehk veidi alla 15% autotootjast. Musk säutsus, et on müümisega lõpetanud ja ostab Tesla aktsiad tagasi, kui Twitteri tehingut ei sõlmita.

Seotud lood

Investor Toomas
  • 05.08.22, 15:27
Flirdin mõttega Tesla kolmekordsest kasumist
Loodan, et aktsionäride heaks kiidetud aktsiajagunemine annab Tesla aktsia hinnale uue kiirenduse – nii et saan oma spekulatiivsest investeeringust maksimaalselt teenida.
Börsiuudised
  • 05.08.22, 15:11
Tesla aktsia järjekordne split sai rohelise tule
Musk näeb ees 18kuulist majanduslangust
Tesla aktsionäride koosolekul ütles tegevjuht Elon Musk, et ei tahaks veel Tesla aktsiate tagasiostmisele pühenduda ja vastas muudele aktsionäride küsimustele, aktsionärid kinnitasid aga aktsiate spliti.
Börsiuudised
  • 09.08.22, 20:48
Tesla kaalub tehase loomist Kanadasse
Tesla teeb lobitööd Kanada provintsi Ontario valitsusega, et luua piirkonda uus kõrgelt arenenud tootmistehas, selgub täna meedias avaldatud dokumentidest.
Börsiuudised
  • 08.08.22, 11:26
Tesla ostab Indoneesiast niklitooteid tehase rajamise asemel
USA autotootja Tesla on sõlminud 5 miljardi dollari väärtuses lepinguid akude jaoks vajalike materjalide ostmiseks Indoneesia niklitöötlemisettevõtetelt, ütles CNBC Indoneesiale üks kõrgem kabinetiminister.
  • ST
Sisuturundus
  • 16.10.25, 11:00
Hea veebileht peab looma emotsiooni
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka koduleht peab tekitama tundeid - esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele