• 04.08.22, 09:32

Enefit Green kahekordistas kasumi

Enefit Green kasvatas teises kvartalis tulu aastaga 30%, puhaskasum kasvas aasta varasemast 80%. Kogu esimese poolaastaga suutis energiatootja aga oma kasumit enam kui kahekordistada, jõudes 25,03 miljonit euro pealt 51,85 miljoni euroni.
Enefit Greeni juhatuse esimehel Aavo Kärmasel on põhjust rõõmustada nii ettevõtte juhi kui aktsionärina – aasta varasemaga võrreldes on sarnase tootmismahu juures poolaasta kasum enam kui kahekordistunud.
  • Enefit Greeni juhatuse esimehel Aavo Kärmasel on põhjust rõõmustada nii ettevõtte juhi kui aktsionärina – aasta varasemaga võrreldes on sarnase tootmismahu juures poolaasta kasum enam kui kahekordistunud.
  • Foto: Andras Kralla
Enefit Greeni 2022. aasta teise kvartali äritulu suurenes aastaga 30 protsenti, 47,3 miljoni euroni ja kulumieelne ärikasum ehk EBITDA 51 protsenti, 30,7 miljoni euroni. Puhaskasumit teenis grupp 16,9 miljonit eurot ehk 0,06 eurot aktsia kohta, mida on 80% protsenti rohkem eelmise aasta sama perioodiga võrreldes. 2021. aasta teises kvartalis oli Enefit Greeni puhaskasum 9,4 miljonit eurot.

Seotud lood

Börsiuudised
  • 26.07.22, 14:22
Enefit Green ehitab Tootsi tuulepargi 2024. aasta lõpuks välja
Enefit Green allkirjastas Eesti Energiaga lepingu, et ostab Tootsi tuulepargi arenduse 27 miljoni euro eest ja plaanib Tootsi ning Sopi tuulepargid samaaegselt välja ehitada.
Saated
  • 13.07.22, 12:09
Kärmas: taastuvenergia võimsusi on hädasti juurde vaja
Enefit Greeni juht Aavo Kärmas tõdeb, et elektri hind on hetkel kahetsusväärselt kõrge, mille on tinginud maagaasi hinna tõus 7-8 korda tavapärasest tasemest, aga ka taastuvenergia võimsuste vähesus.
Börsiuudised
  • 13.07.22, 09:44
Enefit Greeni tootmine kasvas juunis 17,5 protsenti
Enefit Green tootis juunis 62,8 GWh elektrienergiat, eelmise aasta juunikuus oli tulemus 53,5 GWh.
Investor Toomas
  • 22.06.22, 12:51
Energiasektori pärleid ei pea kaugelt otsima
Venemaa sissetungi ja sellest tulenevate sanktsioonide tõttu on energiahinnad teinud tohutu hüppe. Kuna Venemaaga suhete taastumine võib võtta aega aastakümneid, on üha rohkem tähelepanu saanud läänemaailma energiasektori ettevõtted, kelle toodang on nüüdsest eriti hinnas.
  • ST
Sisuturundus
  • 16.10.25, 11:00
Hea veebileht peab looma emotsiooni
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka koduleht peab tekitama tundeid - esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele