Ekspress Grupi teise kvartali müügitulu vastas ootustele.
Foto: Liis Treimann
Ekspressi esimese poolaasta müügitulu oli 29,8 miljonit eurot, suurenedes võrreldes eelmise aasta sama ajaga 23%. Puhaskasum kasvas 12% ja oli 0,76 miljonit eurot. Digitaalsete tulude osakaal moodustas juuni lõpus 76% kogukäibest.
Riigikohus ei võtnud 13. juuni määrusega menetlusse Margus Linnamäe suuromanduses oleva MM Grupi kassatsioonkaebust Ekspress Meedia vastu ebaõigete andmete ümberlükkamiseks ja kahju hüvitamiseks, teatas ettevõte börsile.
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka koduleht peab tekitama tundeid - esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.