• 29.06.22, 18:00

USA börsi hitihoiatused: ekspert soovitab magusamaid palu kiibifirmade seast

Börsikaupleja Igor Dorošenko sõnul on USA börsi ühed paremad investeerimisvõimalused praegu just mikrokiipidega seotud ettevõtted.
Börsikaupleja Igor Dorošenko näeb suurepäraseid investeerimisvõimalusi mikrokiipidega seotud ettevõtetes.
  • Börsikaupleja Igor Dorošenko näeb suurepäraseid investeerimisvõimalusi mikrokiipidega seotud ettevõtetes.
  • Foto: Andres Haabu
Dorošenko ütles, et kiipide roll on olulisem kui kunagi varem. "Need on kõikjal, alates pesumasinatest ja autodest ning lõpetades nutitelefonide ja andmekeskustega," räägib ta. Seetõttu tuleks ka investoritel Dorošenko sõnul rohkem just mikrokiibitööstuse poole vaadata, sest häid ettevõtteid, mida oma portfelli noppida, on üksjagu.

Seotud lood

Börsiuudised
  • 14.06.22, 13:05
Igor Dorošenko: on soodne hetk soetada pikaajalisi positsioone
Elukutseline börsikaupleja Igor Dorošenko näeb praegu võimalust soetada soodsalt erinevaid ettevõtteid, millel on investori portfellis pikaajalist tulevikku.
Saated
  • 18.02.21, 17:00
Kauplemisstrateegiad, mis kahekordistasid börsikaupleja kapitali
Portfelli eelmisel aastal kahekordistanud 15aastase kogemusega börsikaupleja Igor Dorošenko avalikustas oma parimad strateegiad, mis aitavad tal aastas kolmekohalist tootlust teenida.
Börsiuudised
  • 12.05.22, 11:53
Aprillis võtsid investorid portfelli tehnoloogiasektori aktsiaid
LHV klientide hulgas oli aprillis populaarsed USA tehnoloogiasektori aktsiad ning müügiks läks autotööstus. Swedbanki kliendid vaatasid pigem kodule lähemale.
Börsiuudised
  • 07.01.22, 13:33
Dorošenko: kolm aktsia ostuideed Hiina ja USA börsidelt
Üks Hiina aktsia pakub elu võimalust
Börsikaupleja Igor Dorošenko rääkis sellel nädalal Äripäeva raadiole antud intervjuus aktsiatest, mis tema hinnangul pakuvad praegu head ostukohta.
  • ST
Sisuturundus
  • 16.10.25, 11:00
Hea veebileht peab looma emotsiooni
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka koduleht peab tekitama tundeid - esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele