Google'i emafirma Alphabeti esimese kvartali tulemused jäid ootustele alla. Reklaamikäive vastas ootustele, aga muude ärisuundade käive kasvas oodatust tagasihoidlikumalt. Lisaks sellele oli kasum prognoositust tunduvalt väiksem, vahendab Reuters.

- Alphabeti kasum jäi ootustele tublisti alla.
- Foto: Reuters/Scanpix
Maailma suurima otsingumootori ning videoreklaamide pakkuja teatas, et ettevõtte käive tõusis aastatagusega võrreldes 23 protsenti, 68,01 miljardi dollarini. Analüütikud ootasid käibeks 68,1 miljardit, selgub Refnitivi andmetest.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Viimaste aastate jooksul on kinnisvarasektori rahvusvahelised kestlikkuse standardid teinud läbi suure uuenduskuuri. Euroopa rohepöörde eesmärgid, uued kliimapoliitikad ja investorite kasvavad ootused on viinud selleni, et nii LEED (Leadership in Energy and Environmental Design) kui ka BREEAM (Building Research Establishment Environmental Assessment Methodology) on tulnud välja uute versioonidega – mõlemad oluliselt ambitsioonikamad kui nende eelkäijad. Eesmärgiks ei ole pelgalt rangemad nõuded, vaid tulevikukindlate ja väiksema keskkonnamõjuga hoonete loomine, mis vastavad juba täna homsete regulatsioonide ja turu ootustele.