• 25.04.22, 13:35

Rootsi ekspertide aktsiasoovitused esimese kvartali tulemuste põhjal

Rootsi ettevõtted on hakanud avaldama oma viimaste kuude tulemusi, mis on eraldanud terad sõkaldest ja toonud välja need, kes suudavad inflatsioonist hoolimata tugevat kasvu näidata. Rootsi eksperdid jagavad oma soovitusi viimaste tulemuste põhjal.
Hügieeni- ja tervishoiutoodete valmistaja Essity näitas selle aasta esimeses kvartalis häid tulemusi, mis pani ka ettevõtte aktsia hinna tugevalt tõusma.
  • Hügieeni- ja tervishoiutoodete valmistaja Essity näitas selle aasta esimeses kvartalis häid tulemusi, mis pani ka ettevõtte aktsia hinna tugevalt tõusma.
  • Foto: Reuters/Scanpix
Rootsi ajalehele Dagens industri jagatud kommentaarides on analüütikud positiivselt meelestatud just tööstusettevõtete osas, mis on suutnud näidata tugevaid tulemusi ning kanda sisendhindade tõusu edasi tarbijatele.

Seotud lood

Investor Toomas
  • 25.04.22, 12:41
Kas investor sõjast võita saab? SAAB!
Euroopa muutunud julgeolekuolukord ning Rootsi ja Soome NATO püüdlused on Rootsi kaitsetööstuse kontsernist SAAB teinud Stockholmi börsil tänavu ühe lennukaima aktsia.
Börsiuudised
  • 14.03.22, 16:21
Rootsi aktsiad, mille väärtus võib lähiaastatel kahekordistuda
Rootsi börsil on mitu ettevõtet, millele nähakse lähima viie aasta jooksul suurt kasvuruumi. DNB panga analüütiku hinnangul võib mitme praeguseks kukkunud aktsia hind enam kui kahekordistuda, vahendab Dagens Industri.
Investor Toomas
  • 21.03.22, 13:21
Minu Rootsi investeeringut ei võta ei ussi- ega püssirohi
Põhjala suurpankadega pole mul endal suuremat investeerimisedu olnud, nüüd juhtusin sirvima värsket reitinguagentuuri S&P hinnangut Põhjala pankade väljavaadetele 2022. aastal ning ka Äripäeva Rootsi sõsarlehe börsitoimetuse värsket analüüsi siinse nurga pankade vastupanuvõime kohta praegustes kriisioludes – hinnang on hea.
Börsiuudised
  • 31.03.22, 12:55
Kehvad tulemused viisid H&Mi aktsia langusesse
Rootsi rõivatööstuse gigant H&M teatas tugevast kasumi langusest ning ka tuleviku väljavaated kindlust investoritesse ei süsti.
  • ST
Sisuturundus
  • 16.10.25, 11:00
Hea veebileht peab looma emotsiooni
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka koduleht peab tekitama tundeid - esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele