• 12.04.22, 09:04

Ekspress Grupi digitellimused kasvavad mühinal

Meediakontsern Ekspress Grupp ASi digitellimuste hulk kasvas võrreldes eelmise aastaga Balti riikides kokku 50%, esimese kvartali kasvu näitasid tellimused 8%.
Ekspress Grupi juhatuse esimees Mari- Liis Rüütsalu (paremal) ja Kontserni finantsjuht Signe Kukin (vasakul) raporteerisid börsile esimese kvartali 8 protsendilist digitellimuste kasvu.
  • Ekspress Grupi juhatuse esimees Mari- Liis Rüütsalu (paremal) ja Kontserni finantsjuht Signe Kukin (vasakul) raporteerisid börsile esimese kvartali 8 protsendilist digitellimuste kasvu.
  • Foto: Liis Treimann
2022. aasta esimeses kvartalis jätkus digitaalsete tellijate arvu kasv kõigis Ekspress Grupi olulisemates meediaväljaannetes.

Seotud lood

Börsiuudised
  • 08.04.22, 15:21
Ekspress Grupp ostab aktsiaid tagasi ja maksab dividendi
Balti põhinimekirjas noteeritud meediaorganisatsioon Ekspress Grupp teeb 2. mail toimuval aktsionäride korralisel üldkoosolekul ettepaneku kinnitada aktsiate tagasiostuprogramm ja maksta välja dividend.
Börsiuudised
  • 22.02.22, 08:57
Ekspress Grupi tugevad tulemused pakuvad aktsionäridele dividendi
Lisatud Ekspress Grupi juhi kommentaar
Ekspress Grupp kasvatas 2021. aasta IV kvartali ja 12 kuu müügitulu ning puhaskasumit, aktsionäridele tehakse dividendimaksmise ettepanek.
Börsiuudised
  • 17.03.22, 17:04
Paavo Siimanni suur Balti aktsiate analüüs
Investor ja finantsanalüüsi ekspert Paavo Siimann sõelus läbi Balti börsi põhinimekirjas olevad ettevõtted ning tegi ülevaate, millised aktsiad paistavad eelmise aasta majandusaruannete põhjal soodsamad praeguste aktsiahindade juures.
Saated
  • 22.02.22, 10:48
Mari-Liis Rüütsalu: investeerimishuvi on suur, oleks vaid, mida osta
Ekspress Grupi juhi Mari-Liis Rüütsalu sõnul on kontsernil suur investeerimishuvi ülevõtmistesse, kuigi meedia pole valdkonnana suutnud Balti riikides investeeringuid väga ligi meelitada.
  • ST
Sisuturundus
  • 16.10.25, 11:00
Hea veebileht peab looma emotsiooni
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka koduleht peab tekitama tundeid - esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele