Meediakontsern Ekspress Grupp ASi digitellimuste hulk kasvas võrreldes eelmise aastaga Balti riikides kokku 50%, esimese kvartali kasvu näitasid tellimused 8%.
Ekspress Grupi juhatuse esimees Mari- Liis Rüütsalu (paremal) ja Kontserni finantsjuht Signe Kukin (vasakul) raporteerisid börsile esimese kvartali 8 protsendilist digitellimuste kasvu.
Foto: Liis Treimann
2022. aasta esimeses kvartalis jätkus digitaalsete tellijate arvu kasv kõigis Ekspress Grupi olulisemates meediaväljaannetes.
Balti põhinimekirjas noteeritud meediaorganisatsioon Ekspress Grupp teeb 2. mail toimuval aktsionäride korralisel üldkoosolekul ettepaneku kinnitada aktsiate tagasiostuprogramm ja maksta välja dividend.
Investor ja finantsanalüüsi ekspert Paavo Siimann sõelus läbi Balti börsi põhinimekirjas olevad ettevõtted ning tegi ülevaate, millised aktsiad paistavad eelmise aasta majandusaruannete põhjal soodsamad praeguste aktsiahindade juures.
Ekspress Grupi juhi Mari-Liis Rüütsalu sõnul on kontsernil suur investeerimishuvi ülevõtmistesse, kuigi meedia pole valdkonnana suutnud Balti riikides investeeringuid väga ligi meelitada.
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka koduleht peab tekitama tundeid - esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.