• 24.02.22, 14:32

Analüütik: Moskva börsil käib lauspaanika

Venemaal käib täiemahuline kapitali põgenemine, kirjutab Kauppalehti börsitoimetaja Anton Rinta-Jouppi, ja leiab, et vaevalt julgevad suured lääne investorid veel ka pika pulgaga Venemaa väärtpabereid puutuda.
Venemaa rünnak Ukraina vastu kukutas Moskva börsi ja rubla väärtust.
  • Venemaa rünnak Ukraina vastu kukutas Moskva börsi ja rubla väärtust.
  • Foto: AFP/Scanpix
Venemaa rünnak Ukraina vastu tõi Moskva börsile ajaloo suurima kukkumise, kirjutab Rinta-Jouppi. Asi alles areneb, aga börsi suuremate ettevõtete käekäiku kajastav RTS-indeks oli dollaris arvestatuna lõunaks kukkunud juba pea 50 protsenti. Pärast seda on indeks veidi taastunud ja kella 2 ajal sai kaotuseks lugeda ligi 35 protsenti. Ka rublades arvestatav peamine indeks ehk MOEX oli lõunaks üle 37 protsendi kukkunud, kella kahe ajal oli miinus 33 protsenti.

Seotud lood

Börsiuudised
  • 24.02.22, 14:31
Läti ja Leedu aktsiad kukkusid kolinal
Riia ja Vilniuse börsil otsustasid investorid pärast Venemaa rünnakute alustamist Ukraina vastu korraldada müügilaine. Sarnane sentiment kandus ka ülejäänud Euroopasse ja Ameerika Ühendriikidesse.
Börsiuudised
  • 24.02.22, 13:36
Euroopa gaasi hind kerkis järsult
Lisatud graafik!
Pärast neljapäeval alanud Venemaa rünnakut Ukraina vastu kallines ligikaudu kolmandiku võrra gaas.
Uudised
  • 24.02.22, 12:03
Eesti tööjõurendifirma tahab Ukraina töötajate pered ohutusse kohta toimetada: "Hinges on raske"
Tööjõurenditeenust pakkuva ettevõtte Hansavest Rentali juhatuse liige Janek Sirg ütles, et varajastel hommikutundidel alanud sõjategevus on Ukraina töötajate seas tekitanud teadmatust ja paanikat.
Uudised
  • 24.02.22, 12:13
Luurekeskuse ülem: "Venemaal pole terve Ukraina okupeerimiseks jõudu. Kindlasti mitte"
Kaitseministeeriumi kinnitusel puudub Eesti suunas sõjaline oht. Terve Ukraina okupeerimiseks pole Venemaal jõudu. Britid suurendavad Eestis kohaolu.
  • ST
Sisuturundus
  • 16.10.25, 11:00
Hea veebileht peab looma emotsiooni
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka koduleht peab tekitama tundeid - esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele