Enefit Greeni aktsia kallines esimestel kauplemisminutitel lausa ligi 26 protsenti, 3,65 euroni. Seejärel on aktsia veidi taandunud ning maksab 3,42 eurot. IPO käigus pakuti investoritele aktsiaid hinnaga 2,9 eurot.
Enefit Greeni börsile tulemine läks maksma ligi 8 miljonit eurot, mis on võrreldav Tallinna Sadama 2018. aasta IPOga, millele kulutati rohkem kui 7 miljonit eurot.
Enefit Green on tõeline rahvaaktsia ja aktsionäride nimekirja pikkusele ei saa vastu ükski teine Balti börsifirma. Nii nagu võib aktsionäride seast leida oma naabritüdruku või tädipoja, nõnda on end Enefit Greeni aktsionäride nimekirja sättinud ka raadiohääled, sportlased, muusikud ja poliitikud.
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka koduleht peab tekitama tundeid - esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.