• 03.07.21, 07:48

Mihkel Moosel: Miks ma Amazoni-äri müüsin? Lõpuks ometi tekkis äge idee

Alles kevadel oma Amazonipõhise e-kaubanduse brändi maha müünud Mihkel Moosel rääkis Investeerimisfestivali Eduloolaval, et tal oligi plaan Amazoni senikaua teha, kuniks tuleb hea idee, mida teha. Läks viis aastat ja ettevõtte eest sai ta miljoneid dollareid.
Mihkel Moosel mõtles äri üles ehitades kohe sellele, et äri oleks müüdav, kui tuleb uus idee.
  • Mihkel Moosel mõtles äri üles ehitades kohe sellele, et äri oleks müüdav, kui tuleb uus idee.
  • Foto: Karli Saul
Kuus aastat tagasi tuli Mihkel Moosel Investeerimisklubi üritusele, kus osalejaid pandi nelja rühma vastavalt varaklassidele – aktsiad, laenud, kinnisvara ja ettevõtlus. Ürituse käigus tuli teha ettekanne sellest, miks on sinu varaklassi parem võrreldes teistega. Selle ürituse jooksul mõistis ta, et kõige parem viis oma aega investeerida on ettevõtlus. Tehes 100 tundi tööd on võimalik tavaliste varaklasside tootlikkust tõsta näiteks 10% pealt 15% peale. Ettevõtlusega saab sama ajaga oma tulemi juba potentsiaalselt mitmekordistada.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 16.10.25, 11:00
Hea veebileht peab looma emotsiooni
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka koduleht peab tekitama tundeid - esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele