• 25.06.21, 15:43

Bercmani aktsiate märkijad võivad veelgi rohkem raha letti lüüa

Suurelt üle märgitud Bercmani aktsiatele ootavad investorid kasvu ning avanedes müüma ei tõtta. Nii mõnigi on valmis aktsiaid juurde ostma.
Investor Lauri Meidla usub, et Bercmani aktsia hinnatõus esimestel päevadel võib jääda 70% ja 150% vahele.
  • Investor Lauri Meidla usub, et Bercmani aktsia hinnatõus esimestel päevadel võib jääda 70% ja 150% vahele.
  • Foto: Liis Treimann
Nasdaqi alternatiivturule First North mineva Bercman Technologiesi aktsiad märgiti 14,48 korda üle ning huvi investorite poolt oli väga suur. Kuna investoritele pakutav kogus oli väga väike, siis kätte saadakse marginaalne kogus märgitud aktsiatest. Suure huvi tõttu ootavad investorid aktsiale ka head hinnatõusu ja müügiga ei kiirusta, vaid pigem võtavad järelturult juurde.

Seotud lood

Börsiuudised
  • 25.06.21, 12:49
Bercmani aktsiad märgiti 14kordselt üle
Reedel avalikustas Nasdaqi alternatiivturule First North tulev Bercman Technologies aktsiate esmase avaliku pakkumise tulemused. Investorite huvi olid kordades suurem, kui ettevõte pakub.
Börsiuudised
  • 21.06.21, 16:18
Bercman Technologies esitas Euroopa patenditaotluse
Börsile tulev Bercman Technologies esitas Euroopa patendiametile taotluse nutika ülekäigurajaga seotud intellektuaalomandi kaitseks.
Saated
  • 15.06.21, 11:35
Raha kaasava Bercmani juht: kasvada 10 korda suuremaks on realistlik
Käibeprognoosid, mis näevad ette käibe enam kui kümnekordistamist aastaks 2024, on realistlikud, ütles börsil raha kaasava Bercman Technologiesi juht Mart Suurkask.
Börsiuudised
  • 17.06.21, 15:53
Iduinvestor Madis Müür: Bercmani märgin, Change tekitab ettevaatlikkust
Investor Madis Müüri hinnangul võib Change Investi käive kukkuda 90%, mistõttu suhtub ta krütoplatvormi ettevaatlikult. Raha plaanib ta paigutada hoopis uude börsile tulijasse Bercmanni ja Amplerit ostaks ka juurde, kui vaba raha oleks.
  • ST
Sisuturundus
  • 16.10.25, 11:00
Hea veebileht peab looma emotsiooni
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka koduleht peab tekitama tundeid - esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele