• 27.05.21, 16:52

Investorid soovitavad: kuidas võita Funderbeamis

Investorid Madis Müür ja Ivar Mägi aitavad Funderbeamis leida õige projekti ja hetke investeerimiseks.
Madis Müür on investeerinud ligi kolmandikku kõikidest Funderbeami projektidest.
  • Madis Müür on investeerinud ligi kolmandikku kõikidest Funderbeami projektidest.
  • Foto: Raul Mee
Alustava ettevõtete puhul pole ajalugu, mille põhjal seada ootusi tulevikuks. Müür soovitab siinkohal jälgida kolme kõige olulisemat kriteeriumit. Esiteks meeskond – ettevõttes peavad olema tugevad valdkonnateadmised ning allaandmatud inimesed. Teiseks toote klapp sihtturuga – toode peab lahendama olulist probleemi. Ja kolmandaks müük – heast tootest pole kasu, kui seda vääriliselt müüa ei suudeta.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 16.10.25, 11:00
Hea veebileht peab looma emotsiooni
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka koduleht peab tekitama tundeid - esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele