Rõivamüüja Apranga käive kerkis aprillis oluliselt määral tänu Leedu poodide avamisele. Nelja kuu käive jäi aastavõrdluses neljandiku võrra väiksemaks, teatas ettevõte börsile.

- Apranga pood Kristiine keskuses.
- Foto: Andres Haabu
Apranga grupi käive kerkis aastavõrdluses 142% jagu 12,5 miljoni euroni. Suurim kasv tuli Leedust, kus tulemus paranes 265% võrra. Sealsed poed olid 16. märtsist 2020 kuni 18. aprillini 2020 suletud ning sealt alates kuni 25. aprillini said tegutseda vaid poed, millel eraldi väljapääs tänavale. Lätis kerkis müük 12,3% ning Eestis 17%, teatas ettevõte.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis
disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka
koduleht peab tekitama tundeid - esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.