• 18.03.21, 17:12

Merko käivitab Veerennis järgmise ehitusetapi

ASi Merko Ehitus kontserni kuuluv AS Merko Ehitus Eesti otsustas käivitada Tallinna kesklinnas Uus-Veerenni korteriarendusprojekti neljanda etapi, mille raames valmib 2022. aasta lõpus kolm kortermaja kokku 84 korteriga.
Merko rajab uue elukeskkonna Tallinnas Veerenni asumisse Baltika ja Lutheri kvartalite vahetus naabruses pikalt tühjalt seisnud maa-alale.
  • Merko rajab uue elukeskkonna Tallinnas Veerenni asumisse Baltika ja Lutheri kvartalite vahetus naabruses pikalt tühjalt seisnud maa-alale.
  • Foto: Andras Kralla
Aadressile Tiiu 12 kerkivate viiekorruseliste B-energiaklassiga hoonete korterite suurused jäävad vahemikku 32–96 ruutmeetrit ja ruutmeetrihinnad algavad 2865 eurost. Hoonete ümber rajab Merko haljastatud sisehoovi puhke- ja mängualadega, parkimiskohad asuvad maa-alusel parkimiskorrusel.

Seotud lood

Uudised
  • 11.02.21, 17:14
Hinrikus ja Triple Net Capital investeerivad kesklinna arendusse 125 miljonit
Iduettevõtjana tuntud Taavet Hinrikuse ning kinnisvaraarendajate Andres Urbi ja Heiti Riisbergi firmad ostsid Tallinna kesklinnas asuva Lutheri Kvartali kinnistu, millega on ettevõtjatel järgmiseks viieks aastaks suured plaanid.
Börsiuudised
  • 11.02.21, 08:53
Merko teatas eurose dividendi
Uuendatud
Ehitusettevõte Merko Ehitus teeb ettepaneku maksta aktsinäridele dividendidena välja ühe euro aktsia kohta, teatas ettevõte koos neljanda kvartali tulemustega.
Börsiuudised
  • 05.11.20, 08:25
Merko Ehituse puhaskasum peaaegu kahekordistus
Aktsia +2,9%
Merko Ehitus teatas täna börsile, et suutis kolmandas kvartalis kasvatada eelmise aasta sama perioodiga võrreldes käivet 8,6%, puhaskasumi kasvuks oli aga suisa 92%.
Börsiuudised
  • 22.09.20, 10:42
Swedbank näeb Merko aktsiale tõusuruumi
Swedbank tõstis rahavoo ootuste tõttu Merko Ehituse aktsia hinnasihi 9 eurole ning soovitab nüüd aktsiat osta.
  • ST
Sisuturundus
  • 16.10.25, 11:00
Hea veebileht peab looma emotsiooni
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka koduleht peab tekitama tundeid - esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele