• 29.12.20, 16:44

Amazon lõikab kasu koroonakriisist

Covid-19 pandeemia põhjustatud ostlemine veebipoodides on põhjustanud hüppelise tõusu Amazoni kvartaalses kasumi kasvus, kuid see on suurendanud ka ettevõtte äritegevuse tähelepanuta jäetud osa: reklaami.
Amazon ootab neljandas kvartalis 28%–38% suurust kasumi kasvu oma põhitegevuselt.
  • Amazon ootab neljandas kvartalis 28%–38% suurust kasumi kasvu oma põhitegevuselt.
  • Foto: Reuters/Scanpix
Kui üha rohkem kaupmehi poeb Amazoni tohutule turule, kulutavad kaubamärgid, kes tahavad silma paista, reklaamidele suuri summasid.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 16.10.25, 11:00
Hea veebileht peab looma emotsiooni
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka koduleht peab tekitama tundeid - esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele